Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Post bilder av deres styla bil her!


C0bra

Anbefalte innlegg

Mye stilig her ja, har en helt orginal mustang 67 HT 289.

Det var drømmen og nå er den realisert. Fremtiden skal brukes til gnikking, vedlikehold og cruising.

 

Mustang

you are one lucky man man! ;)

 

nice bil, det skal du ha.. Grattis med oppfyllelse av drømmen da =)

Takk skal du ha, tok litt tid å finne den men det var vært hvert sekund......

 

Er en nytelse og bare høre åttern male på tomgang.

 

Nå står den til vinterlagring, men jeg er der og starter den et par ganger i uka.

 

Gleder meg som en ........ til sommern er her igjen :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er min gamle Scorpio 88 modell. Fiksa utsendet på den i fjor sommer, men den kom ikke i gjennom eu kontrollen pga. for mye som var rustet vekk fra kanalene.

 

Kjøpte en Primera 97 modell i stedet, som er blitt ganske så fin. Har lagt på solfilm på siderutene bak, men er det noen som vet hvor mye boten ligger på, hvis en blir tatt med solfilm på siderutene foran? Noen som gidder å sjekke?

 

Anyways, her er resultatet av scorpioen. Lakkert støtfangeren nede i hvit, kjøpt hvite lykter foran, pluss kant med solfilm i øverste del av frontruten. That's all. :)

 

 

beforeandafter.jpg

Endret av Ronnyronny
Lenke til kommentar
men er det noen som vet hvor mye boten ligger på, hvis en blir tatt med solfilm på siderutene forran? Noen som gidder å sjekke?

En kamerat av meg ble stoppa med sota side frontruter.. han sa det var originat noe som det ikke var, så han fikk 1000kr i bot for lyving også måtte han inn på visning med bilen.. Har hørt andre også som bare må inn på visning..

Lenke til kommentar
Her er min gamle Scorpio 88 modell. Fiksa utsendet på den i fjor sommer, men den kom ikke i gjennom eu kontrollen pga. for mye som var rustet vekk fra kanalene.

Hva har du tenkt å gjøre med bilen din da? Siden den ikke går gjennom eukontrollen tenkte jeg

Endret av Ezekiel
Lenke til kommentar

Jeg leverte den inn til skraphandleren for 1500 kroner. Jeg kunne sikkert brukt noen tusen på å få sveiset kanalene (kan ikke sveise selv), men den kostet 14.000 da jeg kjøpte den, og den var ikke verdt de ekstra kostnadene (etter som jeg har hatt mange kostnader med den fra før av, byttet eksosanlegg osv) + jeg hadde et ønske om en nyere bil, pga. nyere biler har et nyere kaoseri (+ airbaig) osv, dermed mer trafikksikker, så nå sitter jeg igjen med en bil jeg er fornøyd med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...