Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Post bilder av deres styla bil her!


C0bra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en Ascona i Asker igår med 2 blå lysrør i bakruta og tigerplysj på alle setene..fy flate som vi lo. Så så utrolig PIMP ut (70-talls hallikstil).

 

Eller som Chong sa første gangen han ble plukka opp av Cheech sin bil.

-"wow maaan, your car looks like a giant p*ssy or somethin!"

 

La meg legge til at bilen til Cheech (gammel Cadillac) var max utrusta med dingelgreier i taket, frontspeilet, gardiner i sidevinduene, langhåra rosa plysj på ALT interiøret, ratt med skinn+nagler, og mulighet til å senke fjæringa opp og ned så bilen "hopper".

Lenke til kommentar
Så en Ascona i Asker igår med 2 blå lysrør i bakruta og tigerplysj på alle setene..fy flate som vi lo. Så så utrolig PIMP ut (70-talls hallikstil).

 

Eller som Chong sa første gangen han ble plukka opp av Cheech sin bil.

-"wow maaan, your car looks like a giant p*ssy or somethin!"

 

La meg legge til at bilen til Cheech (gammel Cadillac) var max utrusta med dingelgreier i taket, frontspeilet, gardiner i sidevinduene, langhåra rosa plysj på ALT interiøret, ratt med skinn+nagler, og mulighet til å senke fjæringa opp og ned så bilen "hopper".

 

Det er en bil som kjører i rundt her i sentrum å den har byttet ut vindusspylerveske- knotttene på pansret med to blå dioder, det er alt han har gjort ikke særlig pent på en rød/slitt bil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette ble jo en riktig unyttig topic!

 

Jeg har stylet litt selv, da: Enderør fra Biltema til 90 kr, rullegardiner til bakvinduet fra samme butikk, store jordbær wunderbaum og hvite, fluffy terninger (uten lys!) fra Texaco. :woot:

 

På sikt blir det kapping av fjærene og soting av sidevinduene bak...

 

Bruker du RAW forumet eller ? siden du kan poste inn i fremtiden ?

 

Eller lever du i MATRIX ? Isåfall gi meg lottotalla til helga da :lol:

 

Edit: Nehei...kom ikke inn på RAW forumet jeg så da bruker du vel ikke det ...

Lenke til kommentar

Dette ble jo en riktig unyttig topic!

 

Jeg har stylet litt selv, da: Enderør fra Biltema til 90 kr, rullegardiner til bakvinduet fra samme butikk, store jordbær wunderbaum og hvite, fluffy terninger (uten lys!) fra Texaco. :woot:

 

På sikt blir det kapping av fjærene og soting av sidevinduene bak...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...