Øystein.F. Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Kortvarig Facebook-promo sende Agent 47 etter vener basert på penis- og brystmål. Les hele saken Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Kva trur du? Er dette berre dårleg og lite gjennomtenkt utføring av ein god idé, eller er berre tanken på å innvolvere Facebook-vener på denne måten noko ein bør styre unna? Jeg tror de er på jakt etter medieomtale, noe de klarer veldig fint ser det ut som. 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Folk er alt for hårsåre i dag, de tåler tydeligvis ikke en spøk. Personlig hadde jeg bare ledd om jeg hadde fått en slik på facebooken min, det er jo bare et E-Card med Hitman og noen (for meg i det minste) morsomme fornærmelser på. Om målet til Square Enix var å få publisitet burde de i det minste latt den stå oppe i mer enn et par timer. 2 Lenke til kommentar
WarfaceAlex Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 skjønte ikke halvparten, finnes denne artikkelen på norsk? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg BreadHead Skrevet 4. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. desember 2012 skjønte ikke halvparten, finnes denne artikkelen på norsk? Nei, er minimumskrav å ha fulgt med mer enn 2 minutter på skolen for å kunne lese denne artikkelen. 14 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 skjønte ikke halvparten, finnes denne artikkelen på norsk?Nei, er minimumskrav å ha fulgt med mer enn 2 minutter på skolen for å kunne lese denne artikkelen. alle takler ikke nynorsk like bra som andre, du. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 alle takler ikke nynorsk like bra som andre, du. Sist jeg sjekka var det veldig få med lese- og skrivevansker, og det er veldig, veldig få av disse som faktisk sliter såpass mye at de kun takler bokmål og ikke nynorsk. Det kan selvfølgelig være at han sliter med enkelte nynorske uttrykk, men det er rimelig lett å finne en gratis ordbok. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 alle takler ikke nynorsk like bra som andre, du. Da kan en si det på en finere måte, spørre om hjelp, forklaring eller lignende. Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 skjønte ikke halvparten, finnes denne artikkelen på norsk?Nei, er minimumskrav å ha fulgt med mer enn 2 minutter på skolen for å kunne lese denne artikkelen.alle takler ikke nynorsk like bra som andre, du. Nei, men norsk har to skriftspråk. Engelskmennene må lese gammel engelsk. Hamlet eller noe sånt. Er ikke noe synd i dere akkurat... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Tenkte ikke over at det var nynorsk engang. Nynorsk er norsk, honnør til Gamer for å bruke dét også. Endret 4. desember 2012 av Aiven 2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Klønete marknadsføring, men så har jo Square Enix har jo opparbeidd seg ei rik historie av PR-salattråkking etter Eidos-kjøpet. Jamfør Hitman-latex-nonnene, dryppa av flamboyant rasisme i DXHR, etc. Har berre ork til å verte mildt oppgitt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Folk er alt for hårsåre i dag, de tåler tydeligvis ikke en spøk. Personlig hadde jeg bare ledd om jeg hadde fått en slik på facebooken min, det er jo bare et E-Card med Hitman og noen (for meg i det minste) morsomme fornærmelser på.Om målet til Square Enix var å få publisitet burde de i det minste latt den stå oppe i mer enn et par timer. Enig, de burde ikke beklage seg, det er da heller å gå over streken å kalle det mobbing, syntes nå jeg da... De som klager på at dette er mobbing har ikke vært i et klasserom på et trinn fra 8. og oppover de siste 5 (sikker mer) årene... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 For å kontekstualisere (problema her er litt fleire enn berre "øø mobbing"): http://gamasutra.com/view/news/182854/Marketers_start_caring_about_video_games_please.php#.UL5u0TM3KNY Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Synes dette var en tåpelig kontrovers. Jeg plasserer dette i samme bås som de folka som ønsker utflukter i barnehagen fjernet fordi det er en 5% sjanse for at barna kan ramle og få skrubbsår. Voldsomt så sterile og politisk korrekte man skal være da. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Potensialet for misbruk med denne FB-app'en er jo enormt. Folk flest har ikke bare sine nærmeste venner på facebook, men klassekamerater, kolleger, bekjente, etc. Noe en tror er morsomt der og da (det å sende en 'hit' til ei jente på 16 år der hun blir fortalt at hun blir drept fordi hun har små pupper, med tilhørende video og bilder) er ikke morsomt. Det er uakseptabel mobbing. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 skjønte ikke halvparten, finnes denne artikkelen på norsk?Nei, er minimumskrav å ha fulgt med mer enn 2 minutter på skolen for å kunne lese denne artikkelen.alle takler ikke nynorsk like bra som andre, du. Jeg må vel si meg enig i at alle som har en gjennomsnittlig forståelse av norsk generelt, ikke burde ha noen problemer med å forstå alt som stod i den artikkelen. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (det å sende en 'hit' til ei jente på 16 år der hun blir fortalt at hun blir drept fordi hun har små pupper, med tilhørende video og bilder) It's funny because it's truuuhuhu Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Jeg hadde ikke brydd meg om jeg hadde fått small tits eller small penis. Folk er jo så hårsåre. Pluss de som mobber folk pleier ikke å få godkjent venne forespørselen engang de sender ut til vedkommende. Men igjen hvor mange mobbere er det der ute som hadde tenkt å bruke Hitman som mobbe greier? Jeg hadde personlig ville ha sendt denne til min sjef . Skrevet small penis XD. Som sagt en spøk , men igjen hadde dette vært morsomt tror jeg. Endret 5. desember 2012 av Andzel 1 Lenke til kommentar
netfrik Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tja, hva skal man si, jeg tror neppe dette programmet er så vesentlig angående om folk blir mobbet eller ikke. Hovedproblemet er vel mest at konseptet er utrolig fjortiss. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå