Lars26 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Trenger tips til bra serie Elsket Game of Thrones, The Wire og The Sopranos Likte dexter, OZ osv. Prøver å se på breaking bad men liker ikke filmen pga karakterene er uinteressante, sønnen til han læreren er så rar, og dama er så rar osv. liker ikke slike filmer karakterene skal være kule, ikke teite så tips til noen slike serier? må også ha fått god kritikk på IMDB og må være noen actionfylte scener Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fringe. How I Met Your Mother. Supernatural. Touch. True Blood. FireFly. Stargate SG-1. Battlestar Galactica. Arrow. Caprica. Homeland. House. Modern Family. Sherlock. Boardwalk Empire. The Walking Dead. White Collar. Suits. Sons of Anarchy. Band of Brothers. Downton Abbey. Deadwood. Luther. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Breaking Bad er ikke en film. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Breaking Bad er ikke en film. Men du skjønte poenget? Hva er vitsen med å plukke på småting som har null betydning? 3 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Sons of Anarchy og The Shield, også bør du gi Breaking Bad enda ein sjangs. Endret 4. desember 2012 av Noiz 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Suits The Mentalist Life New Amsterdam Californiacation Elementary Dexter House MD Sherlock Misfits Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Komedie/Enkel underholdning: New Girl Big Bang Theory How I Met Your Mother Entourage Two and a Half Men Community Friends The Office UK The Office US Krim/Etterforskning/Enkel humor: Castle The Mentalist White Collar Suits Dexter Drama/teen drama: Gossip Girl The OC One Tree Hill The Vampire Diaries True Blood Pretty Little Liars Action/thriller: Breaking Bad Burn Notice The Pacific Band of Brothers The Walking Dead Alphas Prison Break Misfits Chuck Sons of Anarchy Fantasy: Game of Thrones Battlestar Galactica Firefly Adventure: The Buried Life Dexpedition -- Er nok mange jeg har glemt her, som jeg hadde funnet dersom jeg så i arkivet mitt. Endret 4. desember 2012 av Ajaco Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg vet ikke helt hva slags form for humor du har, men jeg tror at that 70s show kan være noe for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå