Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Består jeg påbygg eller ikke?.....

Anbefalte innlegg

Hei! jeg er en gutt på 18år som går påbygg. Jeg har før gått Medier og kommunikasjon som vg1, og IKT-servicefag som vg2. Der brukte vi Office 2010 pakka som tja, har skapt en del problemer for meg. (hadde 5 i IT1 i vg2)

Jeg har ikke hatt noe problem med karakterer og lekser før (ikke for å skryte!) men nå har det gått rimelig dårlig. Jeg begynte IT2 på den nyeskolen en som faktisk er i nærheten av der jeg bor. Der bruker man Adobe og ikke office 2010, så vi bruker adobe flash.

De to siste prøvene har jeg fått 1 på altså stryk, jeg prøver å forstå men til ingen nytte. Nå i morgen har jeg heldag i IT2, og forventer heller ikke noe annet enn stryk (åja, jeg skal prøve) så her kommer mitt spm. Det er egentlig forsent å bytte programfag, men hva er problemet? jeg stryker allerede i det programfaget jeg har, og kan da heller kanskje satse på noe annet som "Media" som jeg har hatt før, og har en sjangs til å bestå. Er det noen her som har erfaring med programfag bytte så sent som dette?

Takk for alle svar, alt hjelper!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at du stryker første termin, betyr vel ikke at du stryker andre termin? Det er vel fremdeles mulig å forbedre seg.

Ja det er alltid mulig å forbedre seg, det er jeg også fullt klarover. Men dette er ikke så lett, å komme inn i en 2klasse der man har brukte adobe flash i over 1 år, og komme fra en skole der man verken har brukt adobe eller hatt flash i IT. Så derfor er spørsmålet om bytte et tema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...