Aetius Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Vi har trukket flere vinnere. Konkurranse: Vant du i Akams Julekalender 2012? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Artig med julekalender ja! Ho, ho, og gratulerer til alle vinnere! (Håper jo selv å bli en heldig sådann, en vakker dag i desember..) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Beklager, bestikkelsen din ser ut til å ha forsvunnet i posten. Men prøv gjerne igjen... 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Beklager, bestikkelsen din ser ut til å ha forsvunnet i posten. Men prøv gjerne igjen... Har jo just levert inn et nytt lodd..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Beklager, bestikkelsen din ser ut til å ha forsvunnet i posten. Men prøv gjerne igjen... Drikker heller whisky-en min selv Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Satser stort på å vinne i år! Lenke til kommentar
skrim Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Satser også sterkt på å vinne med 47 mideltidige meiladreser som varer i 20minutter Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Satser også sterkt på å vinne med 47 mideltidige meiladreser som varer i 20minutter Slikt plukker vi opp, og før du vet ordet av det har du torpedoer på døren som tar deg en liten kjøretur i skogen. Med enveisbillett. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Slikt plukker vi opp, og før du vet ordet av det har du torpedoer på døren som tar deg en liten kjøretur i skogen. Med enveisbillett. Følger det med lauvo og vedovn tilstår jeg også Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Satser også sterkt på å vinne med 47 mideltidige meiladreser som varer i 20minutter .. Du satser også sterkt på at trekningen og "Du har vunnet"-beskjeden også kommer i løpet av de samme 20 minuttene? Følger det med lauvo og vedovn tilstår jeg også Du er vel fornøyd bare du får sett på sjøsetting av torpedoer.. 1 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Null flaks så langt, men jeg nekter tvert å gi opp. Et av disse årene må jeg da få litt flaks. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg stusset litt på spørsmål 3 i luke 4: "Skjermen på dagens premie kan...", og fra deres egen artikkel (bildetekst): "Casio Exilim EX-ZR1000 med vridbar skjerm." ...men bildet viste svaret greit, så da hadde jeg i det minste riktig svar. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Blir man informert på e-post om man vinner? Har ikke lyst til å gå glipp av en premie fordi jeg ikke sjekker listen over vinnere... Lenke til kommentar
Gadgetmannen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Morsomt med kalender, jeg har deltatt hele tiden uten å vinne....men i år fikk jeg en liten overaskelse fra hardware.no. Spenningen er fortsatt der, og jeg spiller videre. Bortsett fra litt reklame for gode produkter, hva har man vel å tape? Love2play Lenke til kommentar
Gadgetmannen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Blir man informert på e-post om man vinner? Har ikke lyst til å gå glipp av en premie fordi jeg ikke sjekker listen over vinnere... Yes, my friend....jeg fikk svar i dag, men det tar 3-4 dager før mailne kommer. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Blir man informert på e-post om man vinner? Har ikke lyst til å gå glipp av en premie fordi jeg ikke sjekker listen over vinnere... Julekalendervinnerne trekkes hver hverdag og tilskrives i mail. Listen offentliggjøres også i egen ukentlig artikkel. I praksis blir det ikke til at vi trekker hver dag, ser det ut til. Vi trekker litt sjeldnere, og oppdaterer vinnerartikkelen litt oftere. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Når trekkes vinneren for i går? GH3 - Må ha det, bare må ha det! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Hehe, denne ukens konkurransedager trekkes nok i utgangspunktet ikke før i romjulen en gang, men jeg skal se om jeg kan få ordnet noe i slutten av uken, om tiden strekker til. Og hva GH3 angår så får du en sjangse til... 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Og hva GH3 angår så får du en sjangse til... Goodie Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 En GH3 i "julegave" ville jo være "berre lækkert"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg