ph10m Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Har lite peiling på TVer generelt, men jeg leter etter en ~32-40", helst til under 4, som også kan brukes som pc skjerm (i tillegg til TV-titting så klart). Har sett litt rundt om kring, og ser at LG har en god del som virker OK. Hvordan er denne sammenlignet med Philips-modellen 4007T ? Lenke til kommentar
G Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Hvilke av disse har glossy skjermoverflate? Jeg vil ha matt skjerm, så gjenskinn ikke blir noe problem. Ser ut til at disse har glossy fra bildene på artikkel: Sony EX653 Panasonic ET5Y Disse vet jeg ikke, fordi man ikke kan se gjenskinn så lett på bildevinklene som er tatt: - Sharps 80 tommer får en vanlig 46 tommer - Samsung E535 - Philips 4007T - Samsung LE40D504 - LG LM960V Disse ser ut til å ha litt gjenskinn, men spørsmålet er om det er plagsomt mye? Panasonic ST50 Samsungs E8005 Samsung 8005 Philips 5007T Foto på denne ser Photoshop'et ut: Panasonics VT-serie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå