trackertower Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Vel har nå nettopp oppdatet min Desktop Pc Først mine komponenter: ASUS Motherboard P6X58D Premium Intel Core i7 Extreme 980X Hexa (Ja 6-Core) DDR3 Crosair 1600 MHz AMD Radeon HD 7900 Series 2G Dual-Fan, bla bla edition Problem: Vel har hatt noen freezes etter min CPU har blitt varm. så jeg endret på fan instilinger i Bios. Nettopp updatet PC´n og ville nå oppdate BIOS. Ikke ny på det så Flashing gikk bra. Men da jeg skulle reboote så skrur PC seg av 2 ganger også kommer den på. Er litt redd for at det er noe feil her, siden den skrur seg av 2 ganger først før den booter. Noen forslag? noen flere om har hatt det samme som meg her, etter update. Edit: Jeg har prøvd å sette BIOS to default, men det er er ingen nytte. Prøver å ta en en anna bios fra ASUS Takk på forhand Endret 4. desember 2012 av trackertower Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Tror det er normalt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1378271 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Står i manualen at den vil boote opp slikt (flere ganger) etter at man tweaker i BIOS. Enda en god grunn til å lese manualen før du spør andre. Lenke til kommentar
trackertower Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Skal Teste ut det som det stod på tråden skal gi en update Lenke til kommentar
trackertower Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Står i manualen at den vil boote opp slikt (flere ganger) etter at man tweaker i BIOS. Enda en god grunn til å lese manualen før du spør andre. hehe, javel var kanskje ikke så klar på det her så jeg. Beklager. Etter update var det standard setting, no tweaking. Men skal teste Minne nå Lenke til kommentar
trackertower Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Så jeg har lest litt rundt, og det ser ikke ut til at det skal være slik. Eh men jeg har ikke peilig på hvorfor! Noen sier det er rammen, men alle rambrikkene har vært fine til jeg Flasha BIOS. Noen forslag? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg hadde nettopp det hovedkortet selv tidligere, byttet for ca 1 måned siden, men jeg kan ikke huske at mitt HK restartet 2 ganger etc. Hadde en i7 960 og 12GB Patriot Viper 1600MHz RAM. Hadde siste BIOS 1501 og kjørte lett overklokk, ca 3,8 MHz mener jeg det var. Husker dessverre ikke så mye av innstillingene i BIOS, men bortsett fra OC, stå vel det meste i Auto. Tviler på at RAM skal forårsake at HK restarter, dog skal jeg ikke si dette for sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå