mastro Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 hei folkens. er på utikk etter en god 17" lcd skjerm. står foreløbig mellom disse 2 : LG 17" LCD L1710B Eizo 17" LCD FlexScan L557 noen andre forslag??? + hvilken er best? linker: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=pl http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=pl Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 samsung 172T...? Lenke til kommentar
_howy Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 samsung 172T...? Enig.. har en selv eneste den suger litt på er gråtoner.. "25ms" ->> +-100 :-? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg hadde valgt Eizo'en. Denne fikk best i test i Hjemme-pc. Samsung kom på andre plass, og det var et klart skille ned til de andre i testen. Eizo er såvidt jeg kan se billigere enn Samsung også... :smile: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 må gud være med deg . Eizo eller samsung-ene som har blitt nevnt må gud være med deg Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 hyundai Q17s...3990,- på pcbutikken.com Best i test hos TomsHardware Lenke til kommentar
xpert Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Vent med å kjøpe LCD skjerm. Hvis du ikke kan vente, kjøp Eizo. De har suveren fargegjengivelse. Ellers har bla. Sony og flere andre kommet med nye modeller i det siste. Det har vært endel uberettighet "hype" rundt Samsung og Hyundai skjermene. Tror ikke de er så bra som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
_howy Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det har vært endel uberettighet "hype" rundt Samsung og Hyundai skjermene. Tror ikke de er så bra som folk skal ha det til. Er helt enig med deg er at Samsung er "overhypa".. De er langtifra så gode som folk skal ha det til, men ingen lcd-skjermer er det ennå heller (snakker om pris +-5000kr). Men uansett er jeg fornøyd med 172t Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Man kan alltids vente til man blir gammel og grå.... det kommer alltid noe bedre. Hvis du tenker sånn får man aldrig kjøpt noe som helst. Hadde det vert slik at det om feks en uke hadde blitt lansert noe som er MYE bedre til samme pris så hadde jeg ventet, men det er det ikke. Det blir vel en viss evolosjon men ingen revolusjon i nærmeste fremtid når det gjelder skjermer. Korrekt, sony har allerede noen nye 17" lcd på markedet x73 nærmere bestemt og disse er stilige men... pris = ca 6000 og den havnet midt på 10 lista til pcworld.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå