Gå til innhold

halleluja. jeg ska kjøpe ny skjerm! :D

mastro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vent med å kjøpe LCD skjerm. Hvis du ikke kan vente, kjøp Eizo. De har suveren fargegjengivelse. Ellers har bla. Sony og flere andre kommet med nye modeller i det siste.

Det har vært endel uberettighet "hype" rundt Samsung og Hyundai skjermene. Tror ikke de er så bra som folk skal ha det til.

Lenke til kommentar
Det har vært endel uberettighet "hype" rundt Samsung og Hyundai skjermene. Tror ikke de er så bra som folk skal ha det til.

Er helt enig med deg er at Samsung er "overhypa".. De er langtifra så gode som folk skal ha det til, men ingen lcd-skjermer er det ennå heller :roll: (snakker om pris +-5000kr). Men uansett er jeg fornøyd med 172t

Lenke til kommentar

Man kan alltids vente til man blir gammel og grå.... det kommer alltid noe bedre.

Hvis du tenker sånn får man aldrig kjøpt noe som helst. Hadde det vert slik at det om feks en uke hadde blitt lansert noe som er MYE bedre til samme pris så hadde jeg ventet, men det er det ikke. Det blir vel en viss evolosjon men ingen revolusjon i nærmeste fremtid når det gjelder skjermer.

Korrekt, sony har allerede noen nye 17" lcd på markedet x73 nærmere bestemt og disse er stilige men... pris = ca 6000 og den havnet midt på 10 lista til pcworld.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...