Prologue Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hoy! Har en gammel phat ps3 fra 2007 som jeg ikke lenger får bilde på. Den er koblet via HDMI til en AOC pc-skjerm (i2353fh). Men får verken bilde eller signal. Skjermen tar inn signaler fra andre enheter (dekoder,pc) uten problemer. PS3'en starter helt fint uten noen ulyder og oppfører seg slik som den egentlig alltid har gjort, med unntak av at den ikke gir fra seg bilde. Jeg har forsøkt å resette bildeinnstillingene ved å holde inne power-knappen til 3 sammenhengende pip høres. Dette er gjort flere ganger. Har også forsøkt med en annen hdmi kabel, samme resultat. Jeg har ikke tilgang på de gamle kablene (scart, rgb). Lurer på om antagelsen min om at den er ødelagt kan være riktig? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) det er vell typisk, med en gang reklamasjonsretten går ut så blir den ødelagt. Eller hvis du har flaks og fikk den til jul i 2007 så gjelder reklamasjonen i et par dager til. Husker du nøyaktig dato den ble kjøpt? Endret 4. desember 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå