Gå til innhold

Anmeldelse: Tank! Tank! Tank! (WiiU)

Anbefalte innlegg

Hadde du lest anmeldelsen i stedet for å kun leste posten min og ta alt ut av sammenheng hadde du skjønt hva jeg snakket om.

Det er sikkert dumt av meg å blande meg inn her, men sidan det er så tydeleg at det er du som tar ting ut av samanheng, klarer eg ikkje la det liggje.

Du trekkjer altså ut fleire setningar frå hovudteksten, fullstendig ut av samanheng, og spør "Kva er negativt med dette?" - som om det var eit krav at anmeldaren måtte peike på noko negativt i kvar einaste setning. I fleire av dei punkta du kommenterer, og spør om korfor dette er så negativt, så har jo Audun berre skrive reint informative setningar. Dei er altså ikkje meinte å peike på noko direkte negativt, men heller å forklare korleis ting fungerer.

Og det raraste er jo at det finst massevis av punkt som du kunne ha kommentert, som faktisk seier noko direkte negativt om spelet. Korfor trakk du ikkje fram dei i staden? Då kunne det jo blitt ein sakleg diskusjon av det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Geez... anmelder hater spillet, jeg elsker det. Dermed er jeg som vanlig en idiot som tar feil og nekter å godta det er et dårlig spill.

Det er ingen her som kallar deg ein idiot. Derimot kallar du andre for troll, på ganske urimeleg grunnlag. Det er ingenting i vegen for å kritisere eller vere ueinig med ei omtale eller argumentasjon, men det hadde kanskje vore på sin plass med ei litt meir audmjuk innstilling, både når du kritiserer og når du sjølv får kritikk for det.

Endret av bjartewh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...