Whackedorange Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Med så enkle spørsmål så tror jeg de ønsker att flest mulig kan svare rett og dermed skape en slags lotteri trekning hvor sjansene for å vinne blir minimale. Dessuten er det samme spørsmål og svar på luke 24 som 17 Endret 25. desember 2012 av Whackedorange Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Med så enkle spørsmål så tror jeg de ønsker att flest mulig kan svare rett og dermed skape en slags lotteri trekning hvor sjansene for å vinne blir minimale.Dessuten er det samme spørsmål og svar på luke 24 som 17 Hups, det var min feil. Det skal være riktig nå. Takk! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Svarte faen. Jeg har så jævlig uflaks. Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ingenting i år heller Gratulerer til alle vinnerne! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vi har det bra alle sammen, gaver er en pluss God Jul , la deg smile av de rare tingene søskene dine gjør , ikke la glede vere så komplisert . Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Gratulerer alle sammen, håper gavene dere vant blir til stor glede for dere :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå