Spillredaksjonen Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Her er de første ti heldige. Les hele saken Endret 11. desember 2012 av TST Saken er oppdatert med syv nye vinnere. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Gratulerer PS: Hadde vært kjekt om jeg ble gratulert en gang. Hint hint. Alle årene med nedturer begynner å ta på. 7 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 EG VANN! OI DA HADDE EG IKKJE TRUDD! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Detta stryke vell vekk sjansen i å vinne igjen elle? Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Vel i år så er jeg gått på julekalenderspree! sykt lei av å ikke vinne på en sabla dritt jeg deltar i som har med flaks å gjøre. 20 kr på et 20 kroners flakslodd er rene julaften for meg.. Så dermed deltar jeg i 14 forskjellige julekalendere i år. Om jeg ikke vinner noe i år så gir jeg opp. Et år var det så ille at jeg tok kontakt med likestillings- og diskrimineringsombudet og klaget over at det var kun kvinner som vant, saken gikk ikke igjennom. Perfect Home you won this time.... Endret 4. desember 2012 av Ironmann 2 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ironmann: Hvis du ikke satser, vinner du heller ikke noe. Hva har du å tape? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Gratulerer så mye til de tre vinnerne så langt Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Satser rundt et godt kvarter om dagen til julekalenderne så 24x15 blir ca 6 timer bare håper jeg vinner i år Omså det er et handkle fra H&M med JB og en hel del hjerter på(blir gavemateriell men still I WON IT) Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Syv nye vinnere er herved trukket. Saken er derfor oppdatert og publisert på nytt :-) 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ikke riktig navn i dag heller. Julekalendere er bare humbug! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Vel i år så er jeg gått på julekalenderspree!sykt lei av å ikke vinne på en sabla dritt jeg deltar i som har med flaks å gjøre. 20 kr på et 20 kroners flakslodd er rene julaften for meg.. Så dermed deltar jeg i 14 forskjellige julekalendere i år. Om jeg ikke vinner noe i år så gir jeg opp.Et år var det så ille at jeg tok kontakt med likestillings- og diskrimineringsombudet og klaget over at det var kun kvinner som vant, saken gikk ikke igjennom. Perfect Home you won this time.... Jeg deltar på 36 Lenke til kommentar
Edgeis Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er det slik at vist man har vunnet noe fra noen av tek.no sine sider vil ikke vinne noe annet Lenke til kommentar
C.. Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Er det slik at vist man har vunnet noe fra noen av tek.no sine sider vil ikke vinne noe annet Det er helt sikkert mulig å vinne på fler av kalenderne eller flere dager, men sannsynligheten for at det skjer er vel relativt liten Endret 11. desember 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Endless Summer Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Gratulerer så mye til vinnerne så langt! En må ikke vinne for å få en fin jul. Når det største problemet vi har er at vi ikke vinner i en julekalender, ja da er det jaggu meg ikke ille å være Ola Nordmann! Kos dere i jula alle sammen Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Jeg deltar på 36 I år vant jeg endelig, fikk en premie hos Hi-Fi Klubben Om noen på Tek-nettverket leser dette så se bort i fra beskjeden. Jeg har ikke vunnet og er fattig samt sulten og skriver nå på en pc i biblioteket der jeg bor utenfor i en pappeske. Har nettopp fått nytt tak på "huset" mitt, en fin rema 1000 pose, bare 2 hull i så går fint til neste år. Jau vanskelig å velge hvem som virkelig FORTJENER og vinne sukk ja, får vel gå å se i søppelboksen om noen har kastet noe til middag i dag Endret 12. desember 2012 av Ironmann 2 Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Åååååh, vinner aldri på disse quizene! Gratulerer så mye til alle som har vunnet til nå ihvertfall =D Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Kort nota: Luke 15 - Spørsmål 2 Pandaren ble introdusert i Warcraft III: Reign of Chaos "While the Pandaren race was originally announced as an April Fools joke for Warcraft III: Reign of Chaos before the game's release, the Pandaren would actually find its way into the game as a neutral hostile creep." Du finner også Pandaren easter egg i Undead mission "Digging up the Dead" og mye mer. Sjekk fakta folkens. Greit å kunne bli med i konkurransen på riktig grunnlag. Litt kjipt å måtte tippe på hvor god kunnskap fyrn som lagde spm. hadde for å delta. Endret 18. desember 2012 av Saggy Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Kort nota: Luke 15 - Spørsmål 2 Pandaren ble introdusert i Warcraft III: Reign of Chaos... Skulle akkurat til å kommentere det samme. Spillte nylig igjennom RoC med det formål å finne alt (klarte det sikkert ikke though), og 2 ganger kom teksten "Pandaren relaxation area" med et flashende concept art-bilde av en pandaren opp. Hadde spørsmålet vært når Pandaren først ble spillbar derimot. Not the happiest of bunnies... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ingen premie på meg i år heller. "There is always next year " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå