snabben112 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 lurte på om du var mulig å kjøpe ett nytt sim kort til iphone 5 ? som har det samme abonomentet som jeg har i den gamle mobilen min ? altså at jeg bytter simkort, går å kjøper ett nytt et sånn at jeg får samme nummer og abonoment over på iphonen ? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Kan du ikke bare putte inn det gamle sim kortet? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, det går helt fint. Hvis du for eksempel har Telenor går du til en forhandler som selger telenorabonnement, spør etter nanosim og aktiverer det mot ditt abonnement. Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 jeg har onecall, så kan jeg foreksempel gå bort til expert å si jeg skal ha ett sim kort som passer i denne iphonen? men jeg har ett abonoment fra før av! så om jeg kunne få til til det nye sim kortet mitt? Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Logg inn på sidene til onecall, og bestill nanosimkort. Det koster 129 kroner. Endret 4. desember 2012 av Dipol Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Så lenge iPhonen er ulåst kan du det ja. Nå vet ikke jeg hvilke forhandlere som selger OneCall eller om de i det hele tatt selger utenom sine egne sider. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Så lenge iPhonen er ulåst kan du det ja. Nå vet ikke jeg hvilke forhandlere som selger OneCall eller om de i det hele tatt selger utenom sine egne sider. De har ingen forhandlere, det er jo det som er så flott for da tar det bare en uke å få nytt simkort! Lenke til kommentar
twb Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fått tak i en billig iphone 5 Noe sier meg at da bør du kanskje gå til politiet? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå