Gå til innhold

BenQ 23,6" LED XL2411T. Verdt å gå for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant nok, men det er forskjell på utvikling på teknologistadiet og kommersiell utvikling. Priser synker, paneler som tidligere ikke ble brukt i "vanlige" PC-skjermer kommer dermed på billigere skjermer.

Tror ikke vi kommer så mye lenger om 5 år. 1080p-skjermer vil være med oss en stund til, og mange er veldig billige. Så det blir naivt å tro at folk har så mye høyere oppløsning om noen år. Jeg er ikke en av dem, min neste skjerm skal minimum være 2560x1440.

Men vi har jo IGZO, det kan jo bli interessant? Det kan potensielt være billigere enn dagens teknologier, spørsmålet er bare om det kommer ut til massene.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte først 3 syncmaster s23a700d(totalt i løpet av 2-3 månder), men den siste kom DOA, så jeg har sent den tilbake, solgt en av de 2 første og kjøpt meg en xl2420t. Liker den såpass at det blir den jeg skal ha 2 stk til av. Jeg kjøpte den på et facebook-tilbud komplett hadde til 1995,- var det vel. Har nå ventet siden da på et nytt sånt tilbud noen månder. Ble lettere irritert når det kom et tilbud på xl2411t istedet :p

Har også vurdert å ta en XL2420TX som en av de 2, da de nå selges noen steder i norge.

Edit: En ting som ikke har blitt sagt er at xl2411t ikke kan settes i portrait mode med eyefinity og surround, men xl 2420t kan :)

Endret av Union
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte først 3 syncmaster s23a700d(totalt i løpet av 2-3 månder), men den siste kom DOA, så jeg har sent den tilbake, solgt en av de 2 første og kjøpt meg en xl2420t. Liker den såpass at det blir den jeg skal ha 2 stk til av. Jeg kjøpte den på et facebook-tilbud komplett hadde til 1995,- var det vel. Har nå ventet siden da på et nytt sånt tilbud noen månder. Ble lettere irritert når det kom et tilbud på xl2411t istedet :p

Har også vurdert å ta en XL2420TX som en av de 2, da de nå selges noen steder i norge.

Edit: En ting som ikke har blitt sagt er at xl2411t ikke kan settes i portrait mode med eyefinity og surround, men xl 2420t kan :)

Den kan faktisk settes i portrait mode med eyefinity eller surround...

Lenke til kommentar

3x120Hz 1080p skjermer? Hvilken HW har du? :eek::ohmy::p:dribble:

Hehe, en vanlig grei spill pc :) Spiller bare på en skjerm for øyeblikket. Når jeg kjørte med 3, så skrudde jeg ned detaljene litt på et par ting til det gikk flytende.

Silverstone ft02 | Corsair AX1200W | Asus p8z68-v Pro | i5 2500K @4.5GHZ | Corsair H80 | Corsair 8GB 1600MHZ CL9 | Asus Matrix HD7970 Platinum | OCZ SSD Agility 3 120GB | Seagate Barracuda® XT 3TB | G19 Keyboard | G9 Mouse | BenQ XL2420T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...