OmBot Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det var godt å høre! Da er det ikke mye igjen på minussiden på den maskinen Eneste er vel disken på 4200rpm, men det er jo bare å bytte. Ser Hitachi har en på hele 7200rpm og 8MB cache, den burde gå unna Vet du hvordan det blir hvis jeg bestiller en maskin med 1024MB RAM? Iom. at det IKKE er noen ledige RAM-slots så må jo de som allerede er der (2x256MB) vike plass. Tar forhandler de i "innbytte" eller blir jeg sittende igjen med disse også?? Det er sannelig ikke godt å si. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de har satt inn 2x256MB, det er jo egentlig et lite minus. Hadde vært praktisk å hatt en ledig plass.... Men det skulle jo ikke være allverdens problem å få solgt den siste brikken, er jo sikkert mange som trenger noe sånt! Lenke til kommentar
Wundel Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Litt off topic nå men: Noen av dere som har "bløtt lokk" på acer 803'en? Testet en som hadde så bløtt lokk at det enkelt kunne presses inn og forstyrre skjermen. Sjekket litt før her i forumet og det virker som om det varierer fra maskin til maskin... Noen erfaringer? Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Litt off topic nå men: Noen av dere som har "bløtt lokk" på acer 803'en? jeg har ikke det... Lenke til kommentar
svindel Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 pchandel.no er billigere enn vsdata. Det virker som alle acer-priser er på vei oppover nå. Sikkert valutakurser som gir utslaget. svindel Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 pchandel.no er billigere enn vsdata. Det virker som alle acer-priser er på vei oppover nå. Sikkert valutakurser som gir utslaget. Noen som har erfaring med pchandel.no ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå