Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penis størrelse. Tråd #100.000.000

skulegutan

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har nå nylig fått meg dame som er glad i sex. Vi har det veldig fint sammen og alt det der.

Men det er noe som plager meg litt. Nemlig penisen min.

Lengde: 13.2cm

Tykkelse: 13cm - Her har jeg tatt et målebånd rundt midt skaftet og sjekket.

er dette noe som er unormalt lite, eller er det bare å kør på?

setter pris på seriøse innlegg, takk på forhånd

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde vel heller spørre kjæresten din om hva hun synes?

Uansett, penisen din er ikke for liten til å kunne fungere under sex. Kortere enn gjennomsnittet, men jeg synes ikke det er noe du trenger å bry deg noe om. Jeg er sikker på at kjæresten din er veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Ringte og snakket med en butikksjef nå, spurte hvordan en person på full stilling arbeidet, da fikk jeg følgend svar: "De jobber litt på dag og litt på kveld"

Han nevnte ikke hvor mange timer det ble osv osv.

Noen som har vært borti noe liggnende før?

Vil ha en jobb der jeg faktisk kan leve av lønna

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ringte og snakket med en butikksjef nå, spurte hvordan en person på full stilling arbeidet, da fikk jeg følgend svar: "De jobber litt på dag og litt på kveld"

Han nevnte ikke hvor mange timer det ble osv osv.

Noen som har vært borti noe liggnende før?

Vil ha en jobb der jeg faktisk kan leve av lønna

Hvor stor er penisen din? Er ikke så mange kunder på dagtid hvis den er liten tror jeg. Har de fitter i denne butikken? I så fall hvor ligger den?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, størrelse betyr noe, men ikke så mye som enkelte tror nei...

Vaginaen klarer fint å forme seg rundt en 13,5 centimters kuk og siden tykkelsen er ganske bra skulle ikke det være et problem. Faktisk skulle du være glad, sånn egentlig, for jeg har det motsatte problemet, jeg bunner kona så hun får vondt og trenger å "myke" henne opp en stund før jeg klarer å få mine 19 centimeter ordentlig inn i henne.... Gjennomsnittelig lengde på vagina er faktisk ikke mer enn ti centimeter...Så 13,5 centimeter er mer enn nok faktisk... :)

Personlig hadde jeg aldri tenkt tanken på kuk størrelser og slikt før jeg var godt oppe i tyve årene og jeg hadde hatt sex med dama til en kompis av meg (Det hendte at vi byttelånte damer fra tid til annen... ) Hun kunne fasinert fortelle meg at jeg hadde den største kuken hun hadde liggt med noen gang og det sa ikke lite, for dama sikkert hadde liggi medl godt over 50 forskjelligegutter/ menn. Hun hentet til og med et målebånd og målte pikken min og det var først da jeg ble klar over at 19 centimeter og en diameter på litt over 17 centimeter (Også målt av samme dama...) faktisk var lenger og større enn vanlig.

Har det betydd en dritt for meg? Nope, ikke i det hele tatt... Ikke annet enn fasinasjonen fra dama til kompisen min og at hun alltid var villig til å knulle med meg etter det. For min nåværende kones del kunne den sikkert ha vært kortere, for som sagt så støter jeg opp i livmoren hennes når jeg blir litt ivrig og det er ikke akkurat deilig har jeg skjønt...

Alfa og omega er hvordan du bruker kuken din. La dama di få kjenne den skikkelig, ikke bare støt ut og inn, men fra side til side også, gjerne opp og ned.... For treffer du G punktet hennes er det samme F hvor lang eller kort kuken er....

Anonym poster: f9aa9e0091ebcb279ca179bcc5d0edc3

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helder fint, over 15 og du får problem... spesielt i doggy...

Man får et problem over 15? Nei, det har jeg ikke opplevd. Doggy er favorittstillingen min og har aldri opplevd noen negative reaksjoner (med tanke på smerte) selv om jeg er en god del lenger enn 15.

Jeg tror poenget egentlig er: Så lenge hun du har sex med vil gjøre det igjen, så kan du med stor sikkerhet si til deg selv at pikken din er fin som den er :)

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...relse/24328581/

Ingen som har lest den ? :-)

Det med 15cm og doggy fort går galt er bare tull..

Fitta er ikke mer enn 8-10 cm.Som han over skrev så var det vondt for dama og det tok lenger tid for han å passe inn.Er pikken fra 10 cm og oppopver tror jeg alt er supert. Har en penis selv på 11 cm og tykkelsen er 9,5.Har vært sammen med dama mi i 7 år og har vært heldig å gitt hu vaginal orgasme 1 gang. Før stressa jeg med det hele tiden fordi jeg følte at hu ikke syntes det var godt og siden pikken min kanskje er mindre enn gjennomsnittet. Dama er fornøyd og da er jeg fornøyd hu hadde nok ikke hatt sex med meg og vært sammen med meg så lenge om sexlivet var helt bænkers.Hjlelper ikke å lese masse artikkler hele tiden står bare bullshit all over!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man får et problem over 15? Nei, det har jeg ikke opplevd. Doggy er favorittstillingen min og har aldri opplevd noen negative reaksjoner (med tanke på smerte) selv om jeg er en god del lenger enn 15.

Jeg tror poenget egentlig er: Så lenge hun du har sex med vil gjøre det igjen, så kan du med stor sikkerhet si til deg selv at pikken din er fin som den er :)

Eg og exen endte opp i å slutte det heilt ut, for eg måtte stå så langt bak for å ikkje komme for langt inn.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...