smort1 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Javel; http://www.canonwatch.com/canon-eos-m-with-built-in-evf-coming-the-second-half-of-2013/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det gikk jo rykter om denne allerede før sommeren. Så jeg tror nok den kommer. Men jeg tror ikke den ser ut slik som "mock-up"-en til Canon Watch. Det kommer sikkert to eller tre objektiver samtidig. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Men jeg tror ikke den ser ut slik som "mock-up"-en til Canon Watch. Nei, tror ikke de satser på "kermit-style" jeg heller.... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Canon roumer mener at det nye EOS-M vil komme i slutten av første kvartal eller i begynnelsen av andre kvartal. I tillegg sier de. The next model will indeed have an electronic viewfinder, something Canon omitted from the current EOS-M apparently because their EVF technology was not ready for prime time. It’s also mentioned that a viewfinder on the next EOS-M will not be a hybrid ovf/evf like some of the competition. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvis Canon nå har fikset seg en god EVF (skjønner ikke hvorfor det egentlig skulle være et problem siden de har laget hundrevis av Video kamera modeller med EVF), kan de nå ta et av DSLR kameraene, rive ut hele det klaprende speilsystemet og sette inn en super EVF i stedet? Vær-så-snill! 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ser ut som Canon har tatt patent på en liten ny søker med 100% søkerbilde, det ryktes at den er designet for EOS-M. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ser ut som Canon har tatt patent på en liten ny søker med 100% søkerbilde, det ryktes at den er designet for EOS-M. Optisk ser det ut til å være. Men den kan jo og tenkes å være for G-serien? Tor Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ser ut som Canon har tatt patent på en liten ny søker med 100% søkerbilde, det ryktes at den er designet for EOS-M. Død link? Maybe you would like to take a look in our archives?The URL you requested was not found. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Død link? Har blitt det, ser ut som at artikkelen er fjernet. Edit; her er artikkelen hos en annen. Endret 12. desember 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå