Gå til innhold

Anmeldelse: Dead or Alive 5 (PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dead or Alive 5 er det beste fighterspillet der ute pr. dags. dato. Det er også billig hvor det selges for 350 kroner, så det er en god julegave.

Grunnen til dette kan være at det er masse tilgjengelig paid DLC som TN også tjener på? Genial modell for forretning hvis så hvertfall.

Lenke til kommentar

Det er mulig å unngå superkomboene i Street Fighter IV også i teorien, men i praksis må man nok trene mer enn de fleste for å klare det godt nok til å bruke det i kamp. Men det jeg misliker er ikke hvor lette eller vanskelige de er å unngå, men at de er der i første omgang. De er nok kommet for å bli. Slosseseriene er i konstant utvikling, og det er ikke all utviklingen jeg liker like bra. Det er for eksempel svært få 2D slossespill nå om dagen, og spesielt "seriøse" slossespill uten superangrep, eviglange komboer, mer fokus på flashy grafikk og spesialtriks enn slossingen og så videre. Jeg savner gode, gamle dager med Street Fighter 2. Det var latterlig enkelt å lære seg, men nesten umulig å mestre. I dag må vi jo studere moves-listen i flere uker før vi har sjans å mestre en enkelt karakter. :(

sikker på at du ikke husker street fighter 2 som noe annet enn det var?

fireball match

Forsåvidt synes jeg det er bra at vi går fra stein-saks-papir til stein-saks-papir-spock-lizzard, det viktigste i både gamle og nye slossespill er uansett å spille mot noen på eget nivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...