Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun faktisk interessert?

Anbefalte innlegg

Hun er en jente som snakker med alle. Hvorfor skal jeg legge vekt på at hun snakker til meg?

Hun er en jente som smiler til alle. Hvorfor skal jeg legge vekt på at hun smiler til meg?

Hun er dum. Da er det vel best å faktisk manipulere henne til å like meg?

Awwh. Jeg som hadde tenkt til å gi deg alle hemlighetene om attraksjon og hvordan du skulle få henne... Så kommer du her og sier at du, for det første mener hun er dum. For det andre faktisk tror det å manipulere henne (en, vil fungere, to, er et OK alternativ).

Game over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spurte jenta om det var sant det jeg hadde hørt, om at hun likte meg. Men hun reagerte bare med å bli flau, og lo, osv. Hun sa ikke direkte ut at hun ikke likte meg. Hun sa ikke verken eller. Hun sa bare; ''Haha, men jeg må gå nå, jeg skal på jobb og har ikke tid til dette tullet her''. Også hørte jeg at hun sa lenger ned i gangen; ''Jeg skal ta en alvorsprat med *Navn på jente som sa det til meg*''. Men hva betyr dette? Likte hun meg, faktisk, men var flau for at jeg avslørte henne, eller var dette en måte å avvise på?

Ut ifra kommentaren og reaksjonen vil jeg tro at du har tryna solid, og at venninna hennes bare sa det til deg for å kødde med enten deg, henne eller begge. Det er mulig det har vært interesse der en gang, men siden du har brukt uker på å veie alle mulige ting for og imot, analysert alt 9856431545 ganger og spurt alle mellom himmel og jord hva de syns, istedenfor å få hue ut av ræva og ta initiativ, så har du rett og slett rotet bort de sjansene du eventuelt måtte ha hatt.

Jeg har nevnt det til deg før og gjør det gjerne igjen; gjør noe med den - unnskyld uttrykket - fordømte usikkerheten din før du i det hele tatt tenker på damer. Du har også et vanvittig teknikk-fokus og spør hele tiden "hvordan" ditt og "hvordan" datt, noe som ikke hjelper deg siden du skal analysere alt i hue og ræva og tilsynelatende ikke klarer å ta egne avgjørelser. Dette får deg til å sende ut masse dårlige signaler, og jentene vil mest sannsynlig sky deg som pesten helt til du får gjort noe med det mentale rælet som skaper disse problemene.

Som Nittutt sa; Game over.

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Jeg har aldri feilet, for jeg har aldri gitt opp.

Denne jenta sa aldri rett ut: Nei! Æsj! Det er feil!

Hun bare lo, ble flau, sa at dette var kleint. Da kommenterte jeg bare laidback, at det bare var hun som syntes det om situasjonen.

Hun sa aldri indirekte eller direkte, at det jeg hadde hørt, var feil.

Og som tidligere nevnt her, av en annen jente, så skrev denne jenta at venninner ikke gjør sånn mot hverandre, og at det garantert er sant. Se side 1, tror jeg.

Såe?

Lenke til kommentar

Jeg spurte jenta om det var sant det jeg hadde hørt, om at hun likte meg. Men hun reagerte bare med å bli flau, og lo, osv. Hun sa ikke direkte ut at hun ikke likte meg. Hun sa ikke verken eller. Hun sa bare; ''Haha, men jeg må gå nå, jeg skal på jobb og har ikke tid til dette tullet her''. Også hørte jeg at hun sa lenger ned i gangen; ''Jeg skal ta en alvorsprat med *Navn på jente som sa det til meg*''. Men hva betyr dette? Likte hun meg, faktisk, men var flau for at jeg avslørte henne, eller var dette en måte å avvise på?

Det betyr trolig at hun ikke liker deg. Hadde hun likt deg ville hun ikke kalt det tull, og hun ville heller ikke ha sagt at hun vil ta en alvorsprat med jenta.

Det er forresten mulig at hun likte deg tidligere, men du ma ikke vare sa innpasliten. Og du ma ta initiativ og det vil ikke vare dumt om du forbedret holdningene mot andre jenter. Om du sier til venner av deg at du tror hun er dum og kan manipulere henne sa kan rykte komme ut og da sliter du.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fortalt noe til vennene hennes.

Men det at jenter på 17 år driver med slike ''Jokes'', hvis det faktisk er slik, er uhyggelig skummelt. Ikke fordi det påvirker meg så veldig, men tenk på hvordan deres virkelighetsbilde utvikler seg.

Men er det håp? Er det håp for at hun kan like meg like mye som før?

Hvordan ville hun reagert, hvis hun faktisk likte meg i følge dere, da?

Lenke til kommentar

Jeg forteller henne i dag alle følelsene mine for henne.

Aha... og hvorfor forventer du en annen respons? Og om vi tar feil og hun faktisk liker deg, hva forventer du egentlig vil skje etter at hun har sagt hun liker deg? Det vil forsatt bli like kleint, fordi du tør ikke å gjøre noe som helst.

Gjør som Nittutt sier og inviter henne ut på en date.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fortalt noe til vennene hennes.

Hva med vennene dine? Du tror alle vennene dine vil holde kjeft om du forteller dem at du synes hun er dum og du kan manipulere henne?

Men det at jenter på 17 år driver med slike ''Jokes'', hvis det faktisk er slik, er uhyggelig skummelt. Ikke fordi det påvirker meg så veldig, men tenk på hvordan deres virkelighetsbilde utvikler seg.

Det er ikke skremmende, fordi om noen sier at en jente liker meg og jeg liker henne så inviterer jeg henne ut på en date. Om hun sier nei, og sier at hun egentlig ikke er interesert så er ingen skade skjedd. Årsaken til at de gjør det med deg, er fordi du overanalyserer alt mulig.

Men er det håp? Er det håp for at hun kan like meg like mye som før?

Ja, oppfør deg normalt og spør henne ut på date. Om hun ikke ønsker så glem hele greie, oppfør deg normalt og vent et par måneder.

Hvordan ville hun reagert, hvis hun faktisk likte meg i følge dere, da?

Hun ville ha sagt noe som

"kanskje ..."

"... (Hun bytter tema)"

"Det er sant"

"eh... Hvem er det som har sagt det? (du svarer)..... (Hun bytter tema)"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...