Gå til innhold

Trenger eksperthjelp til valg av spill til kjæresten


julenissenB

Anbefalte innlegg

Hei:) Jeg har sneket meg inn på denne siden for jeg trenger litt hjelp fra dere som kan dette:)

Jeg skal overraske kjæresten min med en eske fullt av playstation3 spill i en stor eske i jule gave.

Tenkte velge ca 10 spill eller fler, kan dere annbefale hvilke spill jeg bør putte her? Nå spiller han Assassins creed 3, men han er ferdig med det. Han liker slike spill bla.

 

Tusen takk for hjelpen hilsen en jente som ikke har peiling:)

 

Ps. han er i slutten av 20 årene:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^ Hitman: Blood Money er ikke tilgjengelig på ps3, tenkte du på Absolution?

 

- Enslaved

- Sleeping Dogs

- Red Dead Redemption

- Ico & Shadow of the Colossus Collection

- Uncharted 1-3

- Heavy Rain

- Dishonored

 

Ikke de aller nyeste spillene (med unntak av Dishonored), men gode spill som jeg vil anbefale som også kan finnes til en rimelig pris :)

Lenke til kommentar

Disse spillene er et must:

Read Dead Redemption

Ico & Shadow of the Colossus Collection

Dishonored

Grand Theft Auto IV

Bioshock 1

 

Ellers kan jeg anbefale:

LIMBO

Deus Ex: Human Revolution

Portal 1

Portal 2

Spacechem

 

Jeg synes at videospill har fått et svært dårlig rykte på seg, og alt som havner innenfor videospill-sjangeren er automatisk negativt. Spillene over kan jeg love deg at er det stikk motsatte av negativt, de gir deg nye måter å se verden på og får deg som person til å utvikle deg mer enn det noen annen lærebok eller film kunne ha gjort. Historiene er fantastiske i de fleste (særlig Ico og Bioshock 1). Kan f.eks nevne at når jeg hadde sosialantropologi som mellomfag hadde vi fokus på Bioshock 1 (og Ayn Rand og Mikhail Bakunin som spillets ideologi er basert på).

 

Kan forresten nevne at hvis det hadde vært jeg som hadde fått en eske med spill av kjæresten min hadde jeg såklart blitt veldig glad, men samtidig redd og spurt meg selv spørsmålet: Har jeg et spillproblem? 10 spill er en god del, med tanke på at jeg brukte vel omtrent 250 timer på å gjennomføre storyen i alle spillene (25 timer pr spill). - Det jeg prøver å få frem er; ikke overdriv!

Lenke til kommentar

Tusen takk for masse hjelp:) Eneste som er vanskelig å vite er om han har spilt noen av de før da:) Og ja det er mange, men jeg er ikke noe glad i Playstation selv er jo kjedelig når han spiller men er derfor jeg vil gi han dette for å vise at jeg setter pris på han, og at jeg vil at han skal ha det gøy:D

Lenke til kommentar

Tusen takk for masse hjelp:) Eneste som er vanskelig å vite er om han har spilt noen av de før da:) Og ja det er mange, men jeg er ikke noe glad i Playstation selv er jo kjedelig når han spiller men er derfor jeg vil gi han dette for å vise at jeg setter pris på han, og at jeg vil at han skal ha det gøy:D

Er det noe jeg vet når det gjelder spill som gave så er det alltid best og spørre han først.

Eller få deg retur garanti, eller kjøp gavekort på butikken du planlegger og kjøpe hos.

 

Men da blir overaskelsen ødelagt litt. Snik litt i spille samlingen til typen din før du kjøper noe først kanskje ;) lykke til, dette var en gavmild gave :)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Tusen takk for masse hjelp:) Eneste som er vanskelig å vite er om han har spilt noen av de før da:) Og ja det er mange, men jeg er ikke noe glad i Playstation selv er jo kjedelig når han spiller men er derfor jeg vil gi han dette for å vise at jeg setter pris på han, og at jeg vil at han skal ha det gøy:D

Du kan jo kjøpe noe dere kan spille sammen? da handler det stort sett om å ha det moro sammen, og ikke nødvendigvis om spillet. ;-)
Lenke til kommentar

Hvis du er på jakt etter å spille noe sammen anbefaler jeg Ratchet and Clank spillet/spillene, vet iallefall at R&C: All 4 one gjør det mulig for flere å spille sammen. Til tross for middelmådig kritikk vil jeg anbefale spillene på det sterkeste, de vekker frem barnet i deg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...