|SeVen| Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Heisann. :-) Fått meg leilighet i Trondheim nå, og flytter opp dit om 3uker. Har bestilt meg ADSL og bor i Markveien 2b. Er 5 min fra sentrum. Lurer på det er flere her som bor i trondheim...?? :smile: Hadde vært greit å kjenne noen før jeg flytta opp der.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jepp, det er en drøss av oss forumbrukere i Trondheim. Vi pratet så vidt litt tidligere i sommer om å møtes på cafe eller bar for å bli litt kjent men da var det straks noen fra andre byer som begynnte med homovitser og hele tråden ble bare pisspreik døde ut. Får vel finne tilbake tråden og spørre de 5-6 personene som prøvde å svare seriøst og prøve å få til noe. Kanskje starte en ny forumbrukere@Trondheim-tråd. -Simen1- Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Ja, det synes jeg høres bra ut Kan ikke du starte en tråd ? Kult å fått til en liten gjeng i Trondheim som møtes en gang ibland... :-) Utveksle erfaringer osv... Har aldri nok venner Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 hmm, ikke Trondheim her da, men er i trondheim hver dag på skole. Stjørdal... ikke så langt unna da, si ifra hvis dere slasker skal på cafe da, da blir jeg med. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Gleder meg iallefall til jeg flytter opp til Tr.heim. Bestilt meg 4Mbit linje fra NGT. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Greit, da har jeg startet en ny tråd "Forumbrukere møtes i Trondheim" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå