H?rselsvern Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Heisann.. Appen til djuice har fungert perfekt helt til nå, det står at jeg ikke har brukt noen ting av mine inkluderte min/data/sms - noe som ikke stemmer, den har stått på 0 siden 1.12. Noen som har hatt samme problem, eller et hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Forsøkt å reinnstallere den? Kunne jo vært noe problem med fakturahotelllastingen, men har ikke opplevd noe problem selv. Sett om bruken er oppdatert på mine sider? Når viser appen at forbruk er sist oppdatert? Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Løste seg plutselig i går kveld, stod at den var oppdatert for den gitte dagen, i tillegg så var ikke forbruket oppdatert på min side. antar det var en eller annen bug hos djuice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå