Kurt Lekanger Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Frydaze inn i 10 000 nye butikker i USA. USA-gjennombrudd for norsk mobildeksel-produsent Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Min kone bestilte et deksel fra Frydaze. Det kom aldri, selv om hun purret flere ganger. Basert på våre opplevelser, vil jeg ikke anbefale noen å handle hos Frydaze, da de i praksis stjal pengene vi betalte dem. Francis 1 Lenke til kommentar
Anders:-) Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Min kone bestilte et deksel fra Frydaze. Det kom aldri, selv om hun purret flere ganger. Basert på våre opplevelser, vil jeg ikke anbefale noen å handle hos Frydaze, da de i praksis stjal pengene vi betalte dem.Francis Hei Francis Dette er ikke slik service vi gir og ønsker å få rette opp i dette omgående. Kan du sende oss en mail med order nummer så skal vi komme tilbake til deg med en løsning, bruk [email protected] Mvh Anders Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hei Anders, Takk for at dere viser vilje til å ordne opp. Epost er sendt. Mvh Francis Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Typisk at de ordner opp når det negative kommer i media \ forums med mange lesere.. Står over denne gangen, men kult konsept iallefall. 1 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Frydaze ordnet opp umiddelbart. Pluss i margen Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg