Gå til innhold

TF700T vs Note 10.1


Beritaron

Anbefalte innlegg

Har sett på to nettbrett, men det er to uklarheter som irriterer meg med begge, og lurer på om noen av dere har erfaringer med noen av dem.

 

Den ene jeg har sett på er ASUS Transformer Pad Infinity TF700T, det ser ut til at denne har standard micro-USB eller HDMI, men det så ikke ut til at den hadde mobilt bredband.

 

Den andre jeg har sett på er Samsung Note 10.1. Denne ser ut til å ha en proprietær ladeinngang, noe som i gjentatte situasjoner har vært irriterende på mobiler. Til tross ser det ut til at den 3G.

 

Er det noen som vet om TF700T finnes med/har 3G, eller om noe slikt er på vei? Eller om Samsung har planer om å begynne med micro-USB eller HDMI?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke erfaring fra noen av dem, men har hørt at Asusen har noen svære problemer med IOen (aner ikke hva det er) som gjør at den lagger konstant. Noten har også en mye bedre prossesor. Jeg ville helt klart valgt Note, på tross av dårligere skjerm, men velger istedet å vente på Nexus 10 :)

Lenke til kommentar

Har testet 700 mye uten å oppleve noe lagg, så det er ikke noe som skjer på alle. Den vinner også på hvor godt batteri den har når den er tilkoblet til tastatur.

 

Note er kul om man tar mye notater, ønsker å kunne ringe eller generelt er veldig glad i samsung. Ellers ville jeg valgt asus pga byggekvaliteten, tastaturet og et grensesnitt nærmere stock.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...