Elins Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg tenker å ta radiografutdanning i Trondheim og går på forkurs i fysikk og matte. Jeg er interessert i informasjon og takker for alle opplysninger. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg vet ikke helt hva du er på utkikk etter eller hva du ønsker med denne posten, men hist har vel et radiografstudie. Studietype : Bachelor Studiepoeng: 180 Varighet: 3 år Opptakskrav: Generell studiekompetanse Poenggrenser - siste opptak:Primær: 38,6 Ordinær: 43,5 http://hist.no/radiograf Lenke til kommentar
Elins Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Det vet jeg, men jeg skreiv visst ikke at jeg lurer på nivået av fysikk, matte og biologi på radiografutdanningen! Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Siden det ikke kreves noe mer enn generell studiekompetanse, så kan det i alle fall ikke være veldig utfordrende til å begynne med.. sett i forhold til matematikken på vgs. R1/R2/forkurs burde vel holde i massevis til og begynne med. Ser du på studieplanen har du heller ingen typiske matematikk- eller fysikkemner, så ja.. Lenke til kommentar
Elins Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Vet noen hvilket nivå biologien på radiografi er på? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Har tenkt på det med radiografutdanning selv, men lurer kun på hva som fikk deg til å vurdere denne utdanningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå