Gå til innhold

Betaltjeneste på Gamer?

Anbefalte innlegg

Synes det er merkverdig at Gamer ikke har laget en betaltjeneste for de mest interesserte leserene. Dette har jo funket kjempegodt på sider som for eksempel Giant Bomb, der man får premiuminnhold som følge av å være betalende medlem.

Mer penger i kassa betyr jo at dere kan gjøre litt mer rundt siden. For eksempel kan dere arrangere et ukentlig flerspillershow, som for eksempel Thursday Night Throwdown.

Dette vil kanskje også åpnet for mer videobasert spilldekning, og muligheter for en ukentlig podcast. Dette er to viktige områder som jeg mener Gamer - og norsk spillpresse generelt - henger kraftig etter på.

Kanskje jeg ikke burde sagt dette. Tror markedet for folk som er interessert i noe sånn er ganske så stort her til lands. Kanskje jeg må kapitalisere på det selv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De tjener da nok fra reklame.

De har jo oppdatert masse ting på siden , Som Gamer Paradise og podcast , dekning av turneringer. osv..

Og lage video krever personer med sjarm og som er flinke og snakke. noe som staffet i Gamer kanskje ikke har.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

De tjener da nok fra reklame.

De har jo oppdatert masse ting på siden , Som Gamer Paradise og podcast , dekning av turneringer. osv..

Og lage video krever personer med sjarm og som er flinke og snakke. noe som staffet i Gamer kanskje ikke har.

Brutalt.

For meg blir den podcasten de har gående nå litt for nisje. Ønsker en mer generell spillpodcast på linje med det man får servert på Giant Bomb eller Gametrailers eller hva det måtte være. Nå trenger den jo ikke være tre timer, som er tilfellet med Giant Bomb, men det skader hvertfall ikke!

Gamer-staben virker jo mer en kapabel til å utstråle både karisma og sjarm. Synes ikke de skal gjøre en veldig påtvunget videodekning, men kjøre en slags avslappet linje der de rett og slett bare snakker om det de spiller. Igjen, Giant Bomb er glimrende her, og deres Quick Looks er bare fantastiske.

Lenke til kommentar

En Gamer app på X360,PS3,WiiU,Android,W8 og iOS som leverer alt av nye spill trailere og spill relatert videoer og med video anmeldelser av spill hadde jeg betalt for.

Uten å blunke om kvaliteten var bra nok.

Og til argumentet en kan se det meste gratis andre plasser så ville jeg gjerne hatt en kjempe bra tjeneste med all info jeg trenger uten å trale igjennom X antall spill sider.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Først vi jeg si at det er et stort kompliment at noen ønsker å betale for de tjenestene vi kan tilby.

Et «premiumprodukt» for betalende lesere er et veldig interessant tema, som vi fortløpende vurderer på Gamer.no og i resten av Tek.no-nettverket. Det er ikke lagt noen konkrete planer per dags dato, men målet vil i alle tilfeller være å lage et bedre produkt, et unikt produkt, som ikke fjerner noe som er gratis for de leserne vi har i dag.

Vi har et hav av ideer til hva Gamer.no og Gamer's Paradise kan og bør gjøre fremover, flere av dem er ting ingen andre har gjort før. Men det er vanskelig å realisere alt med de ressursene vi har til rådighet nå. En ny inntektsstrøm fra lesere som er villig til å betale vil naturlig nok endre mye.

Bruk gjerne denne tråden til å komme med flere innspill og tanker til hva dere kunne vært villig til å betale for hos oss.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er alltid villig for en god tjeneste, og jeg mener Gamer leverer en meget solid tjeneste. Men tjenesten har også en del mangler, og først og fremst mener jeg at det et problematisk at dere ikke har en egen podcast. Husker dere hadde dette en stund, men den forsvant bare plutselig. Og som sagt er jeg også interessert i mer videodekning. Dette er selvfølgelig noe som koster penger, og jeg er mer enn villig til å spytte inn penger for å få dette opp og gå :)

Kanskje dere kan ha en avstemning på Tek-nettverket som helhet, og finner ut hvor stor andel av brukerbasen som er interessert i en slik tjeneste. Tror hvis dere presenterer dette på en god måte, og legger frem forslag til innhold, vil svært mange finne denne idéen like interessant som det jeg gjør.

Lenke til kommentar

Gamer TV

Starte som en helt gratis test på Youtube hvor dere anmelder noen spill og prøver dere på litt diverse shows med intervju av personer.

En ting jeg husker NRK hadde tidligere var et tv program hvor dem hadde spill som spilte multiplayer online og dem sendte dette. Hvor stort hadde det ikke blitt om dere fks hadde live sending av COD kamper fks?

Jeg tipper det ville vært mulighet for sponsor ifra utviklerne av COD også der slik.

Og etter hvert få fks en app på X360 hvor dere anmelder spill og live gaming osv...tror det kunne blitt stort. Men en må jo få på plass litt sponsorer, men et kickstarter projekt kan kanskje sparke dere i gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...