LaStrada Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Heisann! Trenger et program som kan lage en livestream fra et webcam. Dette skal vises på en enkel nettside. Har ikke skrevet nettsiden ennå, men dette blir antageligvis en django-server, men om det skulle ha noe å si kan dette skrives i stort sett alle språk, om det skulle ha noe å si. Trenger ikke så veldig god kvalitet på dette, men bør ha noen innstillinger for å kunne begrense kvalitet tilfelle det blir for mye trafikk (har 100/100 linje, men dette deles med andre). Dette skal bare vise et enkelt "overvåkningskamera" av et objekt, noe som ikke krever mange bilder per sekund eller høy oppløsning, men det bør ikke være for lang responstid (maks 2 sekunder). Hvordan det skal implementeres på nettsiden er egentlig det samme, men hadde vært greit om det hadde fungert på mobile enheter også. Jeg har LITE kunnskaper om linux, så er litt grønn på alt det her. Prøvde også å søke litt, men fant ikke så mye spennende, men det kan være jeg som er dårlig til å søke... En annen løsning kan være å sette det opp mot en tjeneste på nettet, men de fleste jeg fant hadde en begrensning på antall personer, noe som kan bli et probrel så lenge jeg ikke vil betale. Det må også være et program jeg kan kjøre i terminalen og ikke fra selve nettsiden, noe som gjør at det hele blir vanskelig... Håper noen har noen gode tips Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 http://sourceforge.net/projects/mjpg-streamer/ 1 Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Se der ja, det så utrolig enkelt og bra ut! *teste det i kveld* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå