Kurt Lekanger Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 I årets fjerde luke finner vi noe som kan spare deg for mye penger neste år. Konkurranse: Julekalender 2012 - luke 4 Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Greit nok at dere har lette spørsmål, men når svarer på 2 av tre spørsmål faktisk står i artikkelen, og de siste svaret er linket til i artikkelen, blir det litt latterlig... 2 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det er vel meningen at man skal gi litt blest og folkeopplysning om produktene, ikke teste kunnskapen til leserne. Lenke til kommentar
Johannes T. Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Er dåke ute etter post sted og etternavn på julekalenderene ? Lenke til kommentar
iceking86 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvor blir det av artikkelen med de heldige vinnerne? Sitter og håper ennå at jeg vinner luke 1.... hehe Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Hvor blir det av artikkelen med de heldige vinnerne? Sitter og håper ennå at jeg vinner luke 1.... hehe Vi publiserer vinnere av siste ukes julekalenderluker hver fredag. 1 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Er dåke ute etter post sted og etternavn på julekalenderene ? Navn og adresse blir brukt til utsendelse av premier, og blir ikke brukt i andre sammenhenger. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Greit nok at dere har lette spørsmål, men når svarer på 2 av tre spørsmål faktisk står i artikkelen, og de siste svaret er linket til i artikkelen, blir det litt latterlig... Du burde prøve Lefdal og Elkjop sine kalendere....... Morsomme spørsmål av o til da Som hva som skjer hvis alle på jorden hopper samtidigt Av julekalendere så er det jo Tek.no sine kalendere som er vanskeligst av alle. Er ikke meningen at bare 10 stk skal klare det, eller at du må sitte 30 min på google. Det skal jo være litt lett... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Av julekalendere så er det jo Tek.no sine kalendere som er vanskeligst av alle. Er ikke meningen at bare 10 stk skal klare det, eller at du må sitte 30 min på google. Det skal jo være litt lett... Synes gamer.no og akam.no sine er vanskelige.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hva gjør jeg hvis jeg vinner denne? Bor i grisgrendt strøk hvor teknologisinken Telenor enda ikke leverer 3G engang. Må nok selge den da... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Elkjøp og Lefdal's julekalendere som jeg ble tipset om her var artige ja, men liker ikke at man ikke kan delta uten å oppgi telefonnr sitt. Frykter salgstelefoner lang veg. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Dette må da være nytt lavmål når det gjelder spørsmål? Kan jo like greit bare droppe spørsmålene og heller bare bed om navn og adresse om man først skal gi 2 av 3 svar i selve ingressen til konkurransen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg