RBW Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Julekalenderen er tilbake, fullstappet med heftige premier. Konkurranse: Julekalender 2012 – luke 4 Lenke til kommentar
ignis nocturna Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Veikeste? Kanskje jeg burde ha følgt bedre med i norsk-timene, men jeg har null peiling på hva det betyr. 2 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Veikeste, som i veik eller svak. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Veikeste? Kanskje jeg burde ha følgt bedre med i norsk-timene, men jeg har null peiling på hva det betyr. Du burde fulgt med mer i norsktimene, du kan ikke orddeling engang. Enda mer skrekkelig er at du ikke kjenner til ordet veik, har du ikke lest De norske kongesagaer? PS: Norsk ordbok fra UiO: http://nob-ordbok.ui...perl/ordbok.cgi Endret 3. desember 2012 av arni90 4 Lenke til kommentar
ignis nocturna Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ok, takk...litt pinlig =P Heldigvis er jeg ihvertfall flinkere i engelsk enn norsk xD Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Veikeste? Kanskje jeg burde ha følgt bedre med i norsk-timene, men jeg har null peiling på hva det betyr.Du burde fulgt med mer i norsktimene, du kan ikke orddeling engang.Enda mer skrekkelig er at du ikke kjenner til ordet veik, har du ikke lest De norske kongesagaer?Norsk ordbok fra UiO: http://nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi Koselig med personangrep i disse juletider. Jeg tar gjerne en PSU fra OCZ! 6 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Koselig med personangrep i disse juletider. Ja, ikke sant? Mulig jeg burde overdrevet litt mer så du hadde skjønt at det ikke var ment alvorlig? 1 Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Litt vanskelig å tyde når du slår av og på den heftige ironien din for hvert fjerde ord. Nok om dette, var ikke meningen å skape en diskusjon om det. 2 Lenke til kommentar
K3N3V3R7 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Krysser fingrene for PSUen. Har en 5 år gammel bronze certified PSU fra corsair på 650W så hadde ikke vært så dumt med noe nytt Lenke til kommentar
Johannes T. Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Må du skrive inn fullt navn, etter navn allså ? Og med adresse, er dåke ute etter post sted og då ? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Må du skrive inn fullt navn, etter navn allså ? Og med adresse, er dåke ute etter post sted og då ? Du skriver inn fult navn, mail og adresse og da både med gatenavn og poststed Endret 4. desember 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Holder enda veldig høy stander på premiene! Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Oh yeah, skulle gjerne hatt begge disse. Etter at jeg satt inn den 5. harddisken in PCen kunne jeg ikke overklokke CPU mer med 600 W PSU, selv om den bare trekker 500 W eller noe fra veggen. Stabil PSU er veldig viktig.. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Litt vanskelig å tyde når du slår av og på den heftige ironien din for hvert fjerde ord.Nok om dette, var ikke meningen å skape en diskusjon om det. Du vil ikke skape noen diskusjon, du vil bare forbeholde deg retten til å legge ut dine egne angrep på andre spesifikke personer. Ok, da har vi i det minste klarlagt det. Legg merke til smily. Mao er dette et helt uskyldig innlegg som ikke mener å treffe noen eller ha noen mening om slikt i det hele tatt. Jeg bare skriver jeg også detter det likzom ut av meg. 1 Lenke til kommentar
ole a Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ny disk til den gamle Thinkpad'n kunne virkelig gitt den nytt liv Lenke til kommentar
Peter Mikael Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Når får vi vite hvem som har vunnet? det sto at det skulle vises i en artikkel på mandag men nå er det jo tirsdag Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Når får vi vite hvem som har vunnet? det sto at det skulle vises i en artikkel på mandag men nå er det jo tirsdag Har kommet opp hvem som vant i de to første lukene - Sjekk om du vant i julekalenderen Så sånn jeg har forstått det lager de en artikkel hver mandag hvor vinnerne fra hele uken står Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Aldri hørt om "Veikeste" jeg hmm, høres nynorsk ut. Lenke til kommentar
Spudlebob Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Kan man konkurrere med flere i samme hus/familie? Foreksempel at jeg og faren min deltar i samme luke. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Du vil ikke skape noen diskusjon, du vil bare forbeholde deg retten til å legge ut dine egne angrep på andre spesifikke personer. Ok, da har vi i det minste klarlagt det. Legg merke til smily. Mao er dette et helt uskyldig innlegg som ikke mener å treffe noen eller ha noen mening om slikt i det hele tatt. Jeg bare skriver jeg også detter det likzom ut av meg. Jeg beklager at du oppfattet det slik, det var ikke med hensikt fra min side. Mente simpelt nok at jeg ikke evnet å se den fulle ironien i innlegget hans. Det trenger jo ikke å ha noe med han å gjøre, er jo like godt jeg som bidrar med et snevert tunnelsyn. God advent! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå