Spillredaksjonen Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Her er fjerde luke i årets julekalender. Les hele saken Lenke til kommentar
Scyter Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Yay! Endelig en konkuranse som var litt vanskelig å finne ut av Fortsett gjerne sånn. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 "Vanskelig å finne ut av" Ikke veldig bra jobbet av redaksjonen vil jeg si som oppgir feil info i konkurransen. GG 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Ikke veldig bra jobbet av redaksjonen vil jeg si som oppgir feil info i konkurransen. Beklager at det kun stod AX720. Vi har nå presisert at premien er AX720+ i teksten, som det også var bilde av og lenket til. Alle som har svart feil fordi vi var utydelig på spørsmål 1 er med i trekningen. Endret 4. desember 2012 av TST Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Glad jeg kunne hjelpe Lenke til kommentar
erikhole08 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Vil henvise til hjemmesiden til Tritton http://www.trittonaudio.com/prod/ax720.asp hvor det står en annen diameter på høytalerene enn på testen til gamer. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 ... Det er vel en forskjell på 720 og 720+ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jaha, hvordan i helvete skal vi vite andre oppgaven???? Kun folk som deltok vet vel dette? Endret 4. desember 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 hørt om google? Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jaha, hvordan i helvete skal vi vite andre oppgaven????Kun folk som deltok vet vel dette? Nettsiden til Gamer's Paradise er en god start :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå