Vidkun Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har nylig oppdatert fra win7 til 8, og jeg liker metro-grensesnittet. Problemet mitt er at jeg ikke finner en nettleser som kjører i metro, og blir derfor tvunget til å bruke skrivebordet. Nå har jeg prøvd Explorer, Firefox og Chrome, og alle avslutter metro, og går ut til skrivebordet. Dette må jo være ekstra jævlig for de som bruker nettbrett. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Mulig denne linken hjelper: http://www.howtogeek.com/119708/how-to-use-chrome-as-your-metro-browser-in-windows-8-release-preview/ Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Takk. Fikk det til, men det ser ut som om det foreløpig kun er explorer som kjører i metro. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Både Firefox og Chrome installerer Metro-apper samtidig med desktop-versjonen. Mulig Firefox fortsatt er i beta. Men for Chrome så kan du veksle mellom Metro og desktop via menyen øverst til høyre. Kun nettleseren som er satt som standard dukker opp som Metro-flis. Se her hvordan du setter Chrome til standard nettleser i Windows 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå