Gå til innhold

Ikke fått refunderte penger


Anbefalte innlegg

Jeg betalte for en vare på eBay, varen kunne ikke sendes til meg da selgeren ikke kunne bestille flere pga varen var gått ut av produksjon. Selgeren sa det gikk fint at jeg skulle få refundert pengene og mener nå å ha gjort akkurat dette. Men det har gått flere dager og jeg har enda ikke motatt penger på konto? Jeg sendte melding tilbake til selger og spurte hvordan det lå an, jeg fikk svar om at jeg måtte kontakte paypal om jeg ikke fikk pengene snart, jeg har kontaktet de, men har ikke fått noe svar enda. Jeg betalte derimot via kredittkort og ikke via paypal. Har også sendt melding til banken min og håper de kan hjelpe meg. Men er det ingen måter jeg kan få refundert disse pengene på, jeg fikk en bekreftelseskode av refund av pengene, men vet ikke helt hva jeg kan gjøre med den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har altså ikke opprettet konto gjennom Paypal i det hele tatt? Man betaler på en måte via kredittkortet selv om man bruker Paypal. De gangene jeg har fått refundert penger gjennom Paypal har jeg ihvertfall fått pengene umiddelbart.

 

jeg har hatt en konto der lenge, men jeg har aldri funnet ut hvordan jeg bekrefter kortet mitt innpå der, jeg fant dette faktisk ut i går og har nå fått bekreftet det innpå paypal. Kan dette være noe av grunnen til at jeg ikke har fått pengene refundert?

Lenke til kommentar

Om selgeren har overført pengene tilbake til din Paypal konto vil de ikke automatisk legge seg tilbake i kredittkortet ditt. Du vil først motta en epost om at noen prøver å overføre penger til din Paypal, så må du logge på og bekrefte dette.

 

Slik så min epost ut når jeg fikk tilbakeført penger:

 

You still need to claim your money from xxxxxxxxxxxxx

Dear xxxxxxxxxxxx

This is a reminder that a payment of £4.55 GBP from xxxxxxxxxxxx is still waiting for you.

 

We'll automatically cancel this payment and return the money to xxxxxxxxxxxx account on 28 Nov 2012, so you should claim it as soon as possible.

 

 

 

Som du ser må det bekreftes.

 

Edit: fjernet navnet på selgeren.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

We'll automatically cancel this payment and return the money to -sensurert i min redigering- account on 28 Nov 2012, so you should claim it as soon as possible.

 

 

 

Edit: fjernet navnet på selgeren.

 

Gjorde du det? :) Jeg sensurerte det i min redigering for å være på den sikre siden, men står nå ett navn i din post der jeg har uthevet.

Endret av Smokeeye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...