ToffluZ Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hallo ..Igår slo jeg av pc`n, satt inn i mi nye cpu vifte, slo på pc`n .. "signal error" kommer frem .. og etter ca 15 sec, slår den seg av automatisk.. skjermen altså .. Men pc`n går som vanlig .. (amd athlon 1.4) ... Hjelp? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Sett skjermkabelen inn i skjermkortet :wink: Ps. har ikke moren din sagt at du skal ikke fikle med ting du ikke ha greie på ? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ta alt sammen fra hverandre (demonter) hele pc'n Og sett den sammen igjenn. Om det ikke funker kan du bare sette tilbake den gammle vifta..... Funker det ikke da heller blir du nødt til å kaste hele dritten å kjøpe alt nytt ! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Du kan også se etter at skjermkortet sitter godt ned i slottet. Lenke til kommentar
ToffluZ Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 hehe.. Skjermkortet sitter helt fint nedi slottet! Men .. Hva annet kan jeg gjøre istedefor og demonter alt sammen ..? og ... Når du/dere mener alt sammen ... skal jeg da ta ut absolutt ALT fra pc`n, og sette inn på nytt?! Håper på svar fra dere ! Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hva mener du med at maskinen går som vanlig. Hører du at den teller opp ram? Jobber den på HDen? Jeg synes ikke du skal demontere hele maskinen, men sjekk kontakene rundt skjermkortet og slikt selvsagt. Har du et annet skjermkort du kan teste med? Føler med deg forresten. Det er skikkelig fortvilende når det ikke funker. Lykke til Lenke til kommentar
ToffluZ Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 hehe! Takk ! Jo, har kanskje et skjermkort jeg skal teste .. skal teste imorgen da.. men .. hvis det ikke funker.... Noen som vet hva kanskje grunnen kan være da? .. Håper på svar IGJEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå