Gå til innhold

Følsomme høretelefoner, 500ish ,-


Primer4

Anbefalte innlegg

Trenger nye høretelefoner, tenker på å bruke rundt 500-800,-

Har egentlig bare 2 kriterier

 

De må kunne dytte ut mye lyd ut fra en mobil kilde

(bass og kraftig mellomtone er viktigst da de skal brukes hovedsaklig til rap/metal)

 

Samt. de må sitte veldig godt på ørene (blir å bruke de mest til trening etc. men vekt har ikke noe og si)

 

Edit: har forøvrig ødelagt en god del par med koss portapro, sportapro, akg 420 og trenger vel først og fremst noen som tåler litt juling.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"IEM" gir stort sett mye bedre lyd enn "earbuds", og om du har vansker med å finne noen som passer på grunn av trange øreganger finnes det løsninger. Den beste, og veldig dyre, løsningen er å få noen støpt etter dine ører. Den andre, og langt billigere løsningen, er å finne små propper som faktisk passer. Nå har ikke jeg dette problemet, så kan egentlig ikke hjelpe deg så mye, men kanskje noen andre har noen tips.

 

Av de du nevner så styr i hvert fall unna Beats. Jeg har ikke hørt akkurat de proppene, men har hørt mye annet fra dem, og det er rett og slett ikke noe bra, i hvert fall ikke i forhold til pris. AKG produserer stort sett gode produkter, men jeg har ingen erfaring med du linket til.

 

Det du kan gjøre er jo å gå for noen billigere for å se om det er noe for deg. Sony MH1C skal være fantastiske til prisen, og den er bare 200 - 250 kr fra norske butikker, 20 - 30 $ fra ebay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...