m4rv Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Noen som vet hva ca lønn for en med CCNP sertifisering ligger på? Og hva om man "bare" har CCNA? Vet det varier med erfaring også, men håper noen har ca tall å komme med Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Kom over denne, men hvor "relevant" er den til Norge? http://www.globalknowledge.com/training/generic.asp?pageid=3202&country=United+States Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Ingen som har noen "ca tall" å komme med her? Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Minst 500k i privat sektor. Kommer an på hva du har av erfaring, er som person, samt referanser du kan komme med. En "nyutdannet" CCNA-kandidat tror jeg ikke kan forvente mer enn 420.000. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Om du mener at en fersk CCNP burde få minst 500k i privat sektor må det være en annen privat sektor enn den jeg jobber i. 420k rett etter at du har tatt ICND2 må jo være en vits. Trekk fra 100k fra begge beløpene og de er betydelig mer korrekte. 400k for en fersk CCNP uten erfaring er også en stretch. Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Om du mener at en fersk CCNP burde få minst 500k i privat sektor må det være en annen privat sektor enn den jeg jobber i. 420k rett etter at du har tatt ICND2 må jo være en vits. Trekk fra 100k fra begge beløpene og de er betydelig mer korrekte. 400k for en fersk CCNP uten erfaring er også en stretch. Visst man har litt erfaring da, er ikke 320k "litt lite" visst man har CCNA? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Slik jeg leser tråden er utgangspunktet en sertifisering, altså man baserer seg på minst mulig erfaring. Erfaring trumfer sertifiseringer på det nivået. 320k er såvisst lite for en med noe erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå