Gå til innhold

Kjøpe dress i Kristiansand


Anbefalte innlegg

Hei, jul, nyttår osv begynner å komme, og jeg trenger en ny dress.. Bor ca en time nord for Kristiansand og skal ikke til noen annen by før jul. Dressen jeg har nå er en to år gammel konfirmantdress med fra dressmann til 800 kr som er alt for liten. Vet det finnes mange tråder for dette før, men har sett gjennom mange og ikke funnet noe særlig hjelp. Leter etter en dress som kanskje ikke er så super formell, og liker veldig mørke grå -dresser og navyblå dresser. Har ikke så veldig mye penger å bruke på dress, og er 16 år så vet ikke om dressen passer når jeg blir eldre så rundt 2000 kr er kanskje et greit budsjett. Har en lyseblå skjorte og et greit slips jeg har kjøpt på Volt i Kristiansand tidligere.

 

Går i første klasse på vgs og er ca 177 høy. Er og veldig tynn (54-56 kg)

 

Er det noen tips til meg? Hvor egner det seg å kjøpe dress og få mye for pengene? Går det greit med helt svart dress i mer casual ting eller blir det for formelt? Er det spesielle ting man må se på når man skal handle dress?

Endret av KingInTheNorth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt over Midnight i Henrik Wergelandsgate ligger det ei sjappe som heter Oscar Mabergs eller noe sånt. Artig fyr som får tak i nesten alt på magisk vis til en rimelig penge. Sjekk der også. Eller så har du Frost ligg lenger oppe i gata. Folkene på ZAP har god peiling, og peker deg i rett retning om du ikke finner noe der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...