kjelle392 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Etter å ha lagt inn Win 8 Pro på min stasjonære med meget vellykket resultat, ville jeg i kveld også oppgradere laptopen. Installeringen har tilsynelatende godt fint, men det er ett stort problem; enkelte fliser fungerer rett og slett ikke! Det er snakk om de flisene som kommer med Win 8 (altså ikke de som blir generert av innholdet som måtte befinne seg i Win 7-installasjonen). Klikker jeg f.eks. på "Vær-flisa", så vises "Forsiden" kanskje i et halvt sekund - deretter forsvinner den og jeg kommer tilbake til startskjermen igjen. Slik er det forresten for den andre brukeren jeg har oppretta også. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det har jeg også opplevd! Det betyr at det finnes en oppdatering. Disse installerer du via Windows Store. Det kan hende du må restarte etterpå. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Oi takk for at du svarte, og at du hadde opplevd det før Problemet er at også Store ikke funker... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Prøv en restart, kjør (vanlig) Windows Update og restart igjen. Du oppgraderte din Windows 7 installasjon med å starte setup innenfra Windows? Endret 3. desember 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Tror jeg fikk det til tilslutt. Det oppstod et problem med en update som ikke ville installeres, og maskina gikk noen timer i loop mellom å installere den, for så å gjenopprette alt pga. at oppdateringen mislyktes... Men etter litt banning og tukt så ser det ut for at alt fungerer. Startet update innenfra Windows 7 ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå