raider000 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nå har jeg gredd håret av meg for å finne ut av dette. Har en liste med radiobuttons. Den ene lista har en liste inni seg. HTML-koden: <ul> <li> <asp:RadioButton ID="rb1" text="rb1" runat="server" GroupName="liste1" AutoPostBack="true" OnCheckedChanged="liste1_CheckedChanged" /> </li> <ul> <asp:Panel ID="Panel1" runat="server"> <li> <asp:RadioButton ID="rb11" text="rb11" runat="server" GroupName="liste2" AutoPostBack="True" /> </li> <li> <asp:RadioButton ID="rb12" text="rb12" runat="server" GroupName="liste2" AutoPostBack="True" /> </li> </asp:Panel> </ul> <li> <asp:RadioButton ID="rb2" text="rb2" runat="server" GroupName="liste1" AutoPostBack="true" OnCheckedChanged="liste1_CheckedChanged" /> </li> <li> <asp:RadioButton ID="rb3" text="rb3" runat="server" GroupName="liste1" AutoPostBack="true" OnCheckedChanged="liste1_CheckedChanged" /> </li> </ul> Hvordan skal koden være for at man kan vise liste nr 2 kun når man markerer radiobutton 1, mens de andre gangene skal den være skjult. Får problemer når jeg bruker checkedchanged siden man markerer nytt valg i liste nr 2 og dermed blir den skjult igjen. C#-koden: protected void liste1_CheckedChanged(Object sender, EventArgs e) { if (rb1.Checked) { Panel1.Visible = true; } else { Panel1.Visible = false; } } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå