andehaj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hei der! Jeg er på jakt etter telefon til min far. Det er ikke lett å finne noe, da han er mest interessert i Nokia. Det som gjør det vanskelig er at han ikke skal ha touch! Han har en Nokia C5 nå (tror jeg i hvertfall). Han har ingen store behov til telefonen, annet enn å ringe og sende meldinger. Noen forslag? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 en kompis av meg hadde også en far som ikke ville ha touch, men da kompisen kjøpte seg ny fikk faren hans den gamle iphonen hans, og faren hans ombestemte seg på flekken. Poenget var prøv å få faren din til å prøve touch, helst la han prøve en bra telefon og ikke en billig kødd som gir han et dårlig førsteinntrykk. forslag: en hvilken som helst iphone Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Nokia 100. Evt en Asha telefon eller noe i den duren hvis det er mulig å få tak i. Endret 4. desember 2012 av Slai Lenke til kommentar
andehaj Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Tror nok ikke han skal ha iPhone. Lot han prøve min HTC Sensation XE litt. Han synes det er knotete, men han sa han hadde litt lyst på en Nokia Lumia (den minste av dem, tenker jeg). Jeg sa at han bør ta seg en tur på Elkjøp, så han kan prøvetrykke litt på telefonene da. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Lumiaene er veldig fine og greie til slikt, og du får lumia 800 til en sykt billig penge for tiden. Kan trygt anbefales til slik bruk. Du kan jo hjelpe ham å sette den opp slik at han får det slik han ønsker, så er han good to go . Lenke til kommentar
andehaj Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Vi så litt på priser på nettet i går, men man kan jo håpe på noen tilbud fremover Skal nok prøve å hjelpe han med den, men tror ikke han kommer til å ha noe særlig problem med det. Bestefaren min fikk jo min gamle HTC Desire Z, og greier å bruke den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå