Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Offentlig kan være så mangt da. Det er stor forskjell på å dra'n midt på Karl Johan og å tilfredstille seg selv i skogen bak huset.

Har du tilfredstilt deg selv i skogen bak huset?

Lenke til kommentar

Eg er jævla glad i å drite, eg driter 4 ganger hver dag, eg hadde gjerne gått ut på gata med den store stolte endetarmen min hengende ut av boksa hvis det var lovlig. Hadde funka fint som 17mai-sløyfe på 17. Mai Eg veit at det kan høres ut som eg troller, men det gjør eg ikkje. Eg har aldri vore flau når det å snakke om seksualitet, det er synd at det er så mange som blir røde i trynet og flaue når eg prøver å snakke om driting. Alle driter jo, det er vel ingen grunn til å være for flau til å snakke om det med andre? Anyway, hvorfor er offentlig driting ulovlig? Det er vel ingen som tar skade av å se noen drite, og driting er ikkje noen dårlig ting.

:)

Avføring inneholder ekstremt mye bakterier som forurenser og sprer sykdom.

Sammenligningen er ugyldig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Avføring inneholder ekstremt mye bakterier som forurenser og sprer sykdom.

Sammenligningen er ugyldig.

Neida neida, slapp helt av ... Hvorfor tror du det finnes hellige kuer? Dessuten er ei veldandert kuruke, både vakker å se på, og i seg selv, helt ren og ufarlig - det er bare oppi fantasiene våre at vi tror den er skummel. Og hva med "bioenergi"? Nemlig, den tenker jeg satt ... og følger du linken, vil du nok angre på at ikke du også har tatt til vettet, og bøyd deg i støvet for dritten ... :closedeyes:

Keeping clean and healthy with cow dung and urine

Lenke til kommentar

Og du tror at det ikke finnes noen i Norge med kjønnssykdommer og lignende på pikkene sine?

Jeg har ikke hørt så mye om kjønnssykdom-smitte gjennom sæd fra bakken eller benker.

Jeg vet derimot at dersom du tråkker i bæsj, så er det mer ubehagelig enn å tråkke på sæd.

Å få det på klærne sine er også verre.

Og på hendene, forsåvidt.

Lenke til kommentar

Når det er flere som runker på kanskje samme sted så kommer det sæd og kukk inntil benker og greier. Da er det en smitte risiko. Bakterier spres heller ikke med luften ;)

Hvorfor sier man da at om man har gjenstander som f.eks tannbørste innenfor en viss avstand til toalettet, så blir den "skitten" og uhygienisk eller hva enn de sier? Forrige innlegg er utelukkende bare basert på dette, så jeg er like mye ute etter å vite hva som faktisk ligger bak dette utsagnet.

Lenke til kommentar

Mener du seriøst at du ikke ser noe galt i at du og et par kompiser står og runker når barnetoget går forbi?

Eg ser ikkje noe galt i det. Eg skjønner bare ikkje hvorfor 99% av alle voksne vil beskytte barna sine fra å se kuker og fitter. Det virker som om dei tror at det kjempefarlig, men det er det jo ikkje. Ungene vil jo lære seg runking før eller senere, så hva er det som er så farlig eller dårlig med at dei får se at andre folk runker?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eg ser ikkje noe galt i det. Eg skjønner bare ikkje hvorfor 99% av alle voksne vil beskytte barna sine fra å se kuker og fitter. Det virker som om dei tror at det kjempefarlig, men det er det jo ikkje. Ungene vil jo lære seg runking før eller senere, så hva er det som er så farlig eller dårlig med at dei får se at andre folk runker?

Forskjell på å se folk nakne, og se folk riste colaboksen sin også åpner den...

Lenke til kommentar

Skjønner fremdeles ikkje hva som er så farlig med å se ein naken kropp eller at noen runker offentlig.

Har ikke sagt det er farlig. Nakenhet og seksualitet bør være en helt naturlig ting. Men jeg ønsker rett og slett ikke å se hvem som helst daske løs på kjøttlefsa si, eller graver langt inni glufsa si... Det kan man gjøre for de som vil se på, men la oss som ikke vil se, slippe!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har ikke sagt det er farlig. Nakenhet og seksualitet bør være en helt naturlig ting. Men jeg ønsker rett og slett ikke å se hvem som helst daske løs på kjøttlefsa si, eller graver langt inni glufsa si... Det kan man gjøre for de som vil se på, men la oss som ikke vil se, slippe!

Sånt norlænningsnakk vil jeg ha meg frabedt! :yucky:

Nuvel, det heter: hvem som helst kan med nennsom labb, forflytte litt overflatehud, fra enden av tuppen, til roten av snabben - og gjenta ...

Når det gjelder flickans lilla, er det: eller småpusler med å ro sjekta, på kryss og tvers, helt opp i Nordkjosbotn ...

Capice?

:sleep2:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...