Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Eg er jævla glad i å ronke, eg ronker 4 ganger hver dag, eg hadde gjerne gått ut på gata med den store stolte kuken min hengende ut av boksa hvis det var lovlig. Hadde funka fint som flaggstang på 17. Mai :p Eg veit at det kan høres ut som eg troller, men det gjør eg ikkje. Eg har aldri vore flau når det å snakke om seksualitet, det er synd at det er så mange som blir røde i trynet og flaue når eg prøver å snakke om ronking. Alle ronker jo, det er vel ingen grunn til å være for flau til å snakke om det med andre? Anyway, hvorfor er offentlig ronking ulovlig? Det er vel ingen som tar skade av å se noen ronke, og ronking er ikkje noen dårlig ting.

Endret av maxie526
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis mindreårige barn får se ett kjønnsorgan behandlet på den måten så virker det avskrekkende ;) Det er ikke alle som deler synet ditt heller. Det finnes sikkert mange i norge som syntes at det er ekkelt! Jeg personlig hadde ikke likt at f esk en 50 år gammel mann hadde sitti ved siden av meg med en stor hårete kuk og runka!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Avskrekkende å se at noen drar forhuden på kuken opp og ned? Det høres litt rart ut :I

Det som høres enda meir idiotisk ut er at hvis noen ronker i huset sitt, da går det heilt fint, ikkje ekkelt å vite at det skjer. Men med ein gang noen går ut døra og ronker ute blant folk, da er det plutselig ekkelt. Eg skjønner ikkje heilt logikken der.

Endret av maxie526
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Eg er jævla glad i å drite, eg driter 4 ganger hver dag, eg hadde gjerne gått ut på gata med den store stolte endetarmen min hengende ut av boksa hvis det var lovlig. Hadde funka fint som 17mai-sløyfe på 17. Mai Eg veit at det kan høres ut som eg troller, men det gjør eg ikkje. Eg har aldri vore flau når det å snakke om seksualitet, det er synd at det er så mange som blir røde i trynet og flaue når eg prøver å snakke om driting. Alle driter jo, det er vel ingen grunn til å være for flau til å snakke om det med andre? Anyway, hvorfor er offentlig driting ulovlig? Det er vel ingen som tar skade av å se noen drite, og driting er ikkje noen dårlig ting.

:)

Lenke til kommentar

Avskrekkende å se at noen drar forhuden på kuken opp og ned? Det høres litt rart ut :I

Det som høres enda meir idiotisk ut er at hvis noen ronker i huset sitt, da går det heilt fint, ikkje ekkelt å vite at det skjer. Men med ein gang noen går ut døra og ronker ute blant folk, da er det plutselig ekkelt. Eg skjønner ikkje heilt logikken der.

Du må huske på at det er småbarn som også der på det du driver med! Det kan virke avskrekkende for små barn! I tillegg så tror jeg at folk ville vært kåte til en vær til når du skulle ha sett pikker og fitter over alt. Da tror jeg ikke at samfunnet hadde fungert like bra lengere.

Lenke til kommentar

Akkurat der tror jeg faktisk det ville vært omvendt. Sett at alle var nudister... Da ville nakenhet vært ekstremt vanlig, og man hadde ikke akkurat blitt kåt av å se noen nakne.

Blir litt som hvordan vi hadde det når vi gikk idrett på vgs, eller når jeg drev å svømte 4-6 dager i uka i snaue 5 år. I starten er man "redde" for å være nakne med andre. Etter en stund så tenker man ikke at man står 15 stykk uten en tråd. Ting blir naturlig.

Men - det er en forskjell på nakenhet og sex/onani.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, ja, men det er umulig å få alle land til å bli enige om dette. I Indionesia så er det vell en slags straff hvis du blir tatt for å runke privat! Hvis Norge da hadde kommet med en slik lov så tror jeg at det er mange som ville ha reagert! Og bare tenk deg alle uten fra som ville ha kommet til Norge for å se kukk og fitte! Jeg tror nok ikke at det er en så god plan...

Lenke til kommentar

Eg er jævla glad i å drite, eg driter 4 ganger hver dag, eg hadde gjerne gått ut på gata med den store stolte endetarmen min hengende ut av boksa hvis det var lovlig. Hadde funka fint som 17mai-sløyfe på 17. Mai Eg veit at det kan høres ut som eg troller, men det gjør eg ikkje. Eg har aldri vore flau når det å snakke om seksualitet, det er synd at det er så mange som blir røde i trynet og flaue når eg prøver å snakke om driting. Alle driter jo, det er vel ingen grunn til å være for flau til å snakke om det med andre? Anyway, hvorfor er offentlig driting ulovlig? Det er vel ingen som tar skade av å se noen drite, og driting er ikkje noen dårlig ting.

Fytti helvete den var bra xD

Du må huske på at det er småbarn som også der på det du driver med! Det kan virke avskrekkende for små barn! I tillegg så tror jeg at folk ville vært kåte til en vær til når du skulle ha sett pikker og fitter over alt. Da tror jeg ikke at samfunnet hadde fungert like bra lengere.

Stakkars unger, dei kommer jo til å springe langt vekk når dei ser den store stolte Nederlandske kuken min. Selvfølgelig bør dei ikkje få vite korleis kuker og fitter ser ut, dei kan jo bli blinde av det! Det er jo kjempefarlig, foreldre må aldri vise dei sånt, beskytt barna! Dei kan bli traumatisert for livet og aldri klare å se ein kuk uten å besvime, noen kan jo dø av sjokk.

Ser du kor teit der høres ut? Mulig eg overdriver litt, men du skjønner poenget håper eg. Dei vil jo sjå ein kuk før eller senere, så det er vel ingenting farlig med det?

Endret av maxie526
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså... igjen - om du føler for å vise den til flest mulig - bruk cam-sider. Vil du være naken ute, dra til nudistplasser, men der er det null runk.

Om du absolutt vil runke ute, og bli sett. Annonser på diverse nettsider som finnes, når og hvor, og ofte en fordel med bilde - så skal du se det dukker opp tilskuere... Det er da faktisk ikke værre!

Lenke til kommentar

Fytti helvete den var bra xD

Stakkars unger, dei kommer jo til å springe langt vekk når dei ser den store stolte Nederlandske kuken min. Selvfølgelig bør dei ikkje få vite korleis kuker og fitter ser ut, dei kan jo bli blinde av det! Det er jo kjempefarlig, foreldre må aldri vise dei sånt, beskytt barna! Dei kan bli traumatisert for livet og aldri klare å se ein kuk uten å besvime, noen kan jo dø av sjokk.

Ser du kor teit der høres ut? Mulig eg overdriver litt, men du skjønner poenget håper eg. Dei vil jo sjå ein kuk før eller senere, så det er vel ingenting farlig med det?

Hadde det vært opp til foreldre så hadde ikke barna fått lov til å ha sex før dem er 30 år.

Lenke til kommentar

Helt enig i det du skrev der!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Den satt! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Altså, jeg har vanskelig for å sette konkrete ord på hvorfor det er feil. Man bare vet at det er helt feil, på alle måter. Mener du seriøst at du ikke ser noe galt i at du og et par kompiser står og runker når barnetoget går forbi?

Og skjønner ikke hvorfor du syns den dritevitsen er så bra, han setter det jo bare på spissen og viser at om man skal få runke offentlig pga argumentene dine, så må man jo også få drite offentlig :wee:

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...