Captain Kuijt Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Eg er jævla glad i å ronke, eg ronker 4 ganger hver dag, eg hadde gjerne gått ut på gata med den store stolte kuken min hengende ut av boksa hvis det var lovlig. Hadde funka fint som flaggstang på 17. Mai Eg veit at det kan høres ut som eg troller, men det gjør eg ikkje. Eg har aldri vore flau når det å snakke om seksualitet, det er synd at det er så mange som blir røde i trynet og flaue når eg prøver å snakke om ronking. Alle ronker jo, det er vel ingen grunn til å være for flau til å snakke om det med andre? Anyway, hvorfor er offentlig ronking ulovlig? Det er vel ingen som tar skade av å se noen ronke, og ronking er ikkje noen dårlig ting. Endret 3. desember 2012 av maxie526 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hvis mindreårige barn får se ett kjønnsorgan behandlet på den måten så virker det avskrekkende Det er ikke alle som deler synet ditt heller. Det finnes sikkert mange i norge som syntes at det er ekkelt! Jeg personlig hadde ikke likt at f esk en 50 år gammel mann hadde sitti ved siden av meg med en stor hårete kuk og runka! 3 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Avskrekkende å se at noen drar forhuden på kuken opp og ned? Det høres litt rart ut :I Det som høres enda meir idiotisk ut er at hvis noen ronker i huset sitt, da går det heilt fint, ikkje ekkelt å vite at det skjer. Men med ein gang noen går ut døra og ronker ute blant folk, da er det plutselig ekkelt. Eg skjønner ikkje heilt logikken der. Endret 3. desember 2012 av maxie526 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Altså, litt veldig på siden, men om du vil snakke om, og vise at du runker - så finnes det mange nettsider, programmer osv. hvor du kan camme og stå i! Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 På nudist strand kan du ronke med gamlinger. eller så kan du finne noen homser å ronke med .) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Nudiststrender er _IKKE_ for offentlig runking! En veldig vanlig missforståelse. Og så kommer vanlig missforståelse nummer to, bare fordi man er homofil betyr det _IKKE_ at man ikke er kresen! 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Eg er jævla glad i å drite, eg driter 4 ganger hver dag, eg hadde gjerne gått ut på gata med den store stolte endetarmen min hengende ut av boksa hvis det var lovlig. Hadde funka fint som 17mai-sløyfe på 17. Mai Eg veit at det kan høres ut som eg troller, men det gjør eg ikkje. Eg har aldri vore flau når det å snakke om seksualitet, det er synd at det er så mange som blir røde i trynet og flaue når eg prøver å snakke om driting. Alle driter jo, det er vel ingen grunn til å være for flau til å snakke om det med andre? Anyway, hvorfor er offentlig driting ulovlig? Det er vel ingen som tar skade av å se noen drite, og driting er ikkje noen dårlig ting. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Avskrekkende å se at noen drar forhuden på kuken opp og ned? Det høres litt rart ut :I Det som høres enda meir idiotisk ut er at hvis noen ronker i huset sitt, da går det heilt fint, ikkje ekkelt å vite at det skjer. Men med ein gang noen går ut døra og ronker ute blant folk, da er det plutselig ekkelt. Eg skjønner ikkje heilt logikken der. Du må huske på at det er småbarn som også der på det du driver med! Det kan virke avskrekkende for små barn! I tillegg så tror jeg at folk ville vært kåte til en vær til når du skulle ha sett pikker og fitter over alt. Da tror jeg ikke at samfunnet hadde fungert like bra lengere. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Akkurat der tror jeg faktisk det ville vært omvendt. Sett at alle var nudister... Da ville nakenhet vært ekstremt vanlig, og man hadde ikke akkurat blitt kåt av å se noen nakne. Blir litt som hvordan vi hadde det når vi gikk idrett på vgs, eller når jeg drev å svømte 4-6 dager i uka i snaue 5 år. I starten er man "redde" for å være nakne med andre. Etter en stund så tenker man ikke at man står 15 stykk uten en tråd. Ting blir naturlig. Men - det er en forskjell på nakenhet og sex/onani. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, ja, men det er umulig å få alle land til å bli enige om dette. I Indionesia så er det vell en slags straff hvis du blir tatt for å runke privat! Hvis Norge da hadde kommet med en slik lov så tror jeg at det er mange som ville ha reagert! Og bare tenk deg alle uten fra som ville ha kommet til Norge for å se kukk og fitte! Jeg tror nok ikke at det er en så god plan... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Vel, den dårligste planen for det, er vel rett og slett at det er så kaldt i Norge. Jeg tenkte mest på det at når man er vant med å se folk nakne, så er faktisk ikke nakne personer noe interessant... Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Eg er jævla glad i å drite, eg driter 4 ganger hver dag, eg hadde gjerne gått ut på gata med den store stolte endetarmen min hengende ut av boksa hvis det var lovlig. Hadde funka fint som 17mai-sløyfe på 17. Mai Eg veit at det kan høres ut som eg troller, men det gjør eg ikkje. Eg har aldri vore flau når det å snakke om seksualitet, det er synd at det er så mange som blir røde i trynet og flaue når eg prøver å snakke om driting. Alle driter jo, det er vel ingen grunn til å være for flau til å snakke om det med andre? Anyway, hvorfor er offentlig driting ulovlig? Det er vel ingen som tar skade av å se noen drite, og driting er ikkje noen dårlig ting. Fytti helvete den var bra xD Du må huske på at det er småbarn som også der på det du driver med! Det kan virke avskrekkende for små barn! I tillegg så tror jeg at folk ville vært kåte til en vær til når du skulle ha sett pikker og fitter over alt. Da tror jeg ikke at samfunnet hadde fungert like bra lengere. Stakkars unger, dei kommer jo til å springe langt vekk når dei ser den store stolte Nederlandske kuken min. Selvfølgelig bør dei ikkje få vite korleis kuker og fitter ser ut, dei kan jo bli blinde av det! Det er jo kjempefarlig, foreldre må aldri vise dei sånt, beskytt barna! Dei kan bli traumatisert for livet og aldri klare å se ein kuk uten å besvime, noen kan jo dø av sjokk. Ser du kor teit der høres ut? Mulig eg overdriver litt, men du skjønner poenget håper eg. Dei vil jo sjå ein kuk før eller senere, så det er vel ingenting farlig med det? Endret 5. desember 2012 av maxie526 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Altså... igjen - om du føler for å vise den til flest mulig - bruk cam-sider. Vil du være naken ute, dra til nudistplasser, men der er det null runk. Om du absolutt vil runke ute, og bli sett. Annonser på diverse nettsider som finnes, når og hvor, og ofte en fordel med bilde - så skal du se det dukker opp tilskuere... Det er da faktisk ikke værre! Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fytti helvete den var bra xD Stakkars unger, dei kommer jo til å springe langt vekk når dei ser den store stolte Nederlandske kuken min. Selvfølgelig bør dei ikkje få vite korleis kuker og fitter ser ut, dei kan jo bli blinde av det! Det er jo kjempefarlig, foreldre må aldri vise dei sånt, beskytt barna! Dei kan bli traumatisert for livet og aldri klare å se ein kuk uten å besvime, noen kan jo dø av sjokk. Ser du kor teit der høres ut? Mulig eg overdriver litt, men du skjønner poenget håper eg. Dei vil jo sjå ein kuk før eller senere, så det er vel ingenting farlig med det? Hadde det vært opp til foreldre så hadde ikke barna fått lov til å ha sex før dem er 30 år. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Stakkars unger, dei kommer jo til å springe langt vekk når dei ser den store stolte Nederlandske kuken min. Selvfølgelig bør dei ikkje få vite korleis kuker og fitter ser ut, dei kan jo bli blinde av det! Det er jo kjempefarlig, foreldre må aldri vise dei sånt, beskytt barna! Dei kan bli traumatisert for livet og aldri klare å se ein kuk uten å besvime, noen kan jo dø av sjokk.Ser du kor teit der høres ut? Mulig eg overdriver litt, men du skjønner poenget håper eg. Dei vil jo sjå ein kuk før eller senere, så det er vel ingenting farlig med det? Helt enig i det du skrev der! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Eg er jævla glad i å drite, eg driter 4 ganger hver dag, eg hadde gjerne gått ut på gata med den store stolte endetarmen min hengende ut av boksa hvis det var lovlig. Hadde funka fint som 17mai-sløyfe på 17. Mai Eg veit at det kan høres ut som eg troller, men det gjør eg ikkje. Eg har aldri vore flau når det å snakke om seksualitet, det er synd at det er så mange som blir røde i trynet og flaue når eg prøver å snakke om driting. Alle driter jo, det er vel ingen grunn til å være for flau til å snakke om det med andre? Anyway, hvorfor er offentlig driting ulovlig? Det er vel ingen som tar skade av å se noen drite, og driting er ikkje noen dårlig ting. Den satt! Endret 5. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ta deg en tur på chatroulette du, da finner du mange likesinnede! 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hald diskusjonen til emnet takk. Er det for vanskeleg så lar du vere å poste. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Ta deg en tur på chatroulette du, da finner du mange likesinnede! Eg har vore der ein god del ja. Ronka litt der også, akkuratt som 90% av alle andre som er der. Tror nok at et meir passende navn på nettsiden er PenisRoulette Lenke til kommentar
xelp Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Altså, jeg har vanskelig for å sette konkrete ord på hvorfor det er feil. Man bare vet at det er helt feil, på alle måter. Mener du seriøst at du ikke ser noe galt i at du og et par kompiser står og runker når barnetoget går forbi? Og skjønner ikke hvorfor du syns den dritevitsen er så bra, han setter det jo bare på spissen og viser at om man skal få runke offentlig pga argumentene dine, så må man jo også få drite offentlig Endret 8. desember 2012 av Rotaderp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg