Lomeus Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Hei, trenger drastisk hjelp. Jeg har nettopp bygget en ny PC, alle delene var nye. Når jeg skal starte opp systemet så starter alle viftene (kabinett vifter, skjermkort, cpu, psu). Men jeg ser ikke noe lys på hovedkortet og VGA kablen jeg har koblet opp til monitoren får ikke noe signal (det står at kablen er koblet, men "no signal detected"). Får også det lille pipet ved oppstart! Mus og tastatur får også strøm og lyser. Er det noen snille mennesker der ute som kan redde en strandet hval? (er gave til mor denne pc'en, så litt kjipt at den ikke funker når jeg har "gitt" henne pc'en). Her er mitt setup: Endret 3. desember 2012 av Lomeus Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Fikk det til å funke, siden jeg hadde koblet skjermen med VGA og derfor inn i Hk istedenfor skjermkortet så funket det ikke. Ved å koble ut skjermkortet (strømmen), så fikk jeg det til å funke. Gravde frem en VGA/DVI-D konverter og fikk det da til å funke med skjermkortet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå