Zeph Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Så det er verre å ha sin egen kroppsvæske i ansiktet enn andres? Basert på svara i tråden; ja. Lenke til kommentar
Populært innlegg xelp Skrevet 4. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. desember 2012 Selvfølgelig liker jeg det! Og ja, får lov. Hun får jo trossalt tillatelse til å forlate kjøkkenet og være i stuen resten av kvelden når hun gjør dette. 28 Lenke til kommentar
jobbesen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Det er varmt spennende og spruter det hardt har man gjort noe digg og "riktig". valgfritt selvfølgelig, men som bifil er det bare helt rått digg. kjenner flere jenter som elsker det, men oxo dem som ikke gjør det. ingen facit her.. Spruter mye selv og har fått.. det er rått da1 Lenke til kommentar
jobbesen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hadde jo vært kult å snakke med noen andre stor-sprutere her i mens man "er i gang" ... bare å si hei! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Blir nok munnen hennes eller i vaginaen mye deiligere å komme når man er inni. Lenke til kommentar
jobbesen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg lurer på om jeg har fire fete kuker ja... men jo! jeg er jo bifil da.. håper det henger mere på greeip da. Kjærligheten er nok hos jenter, dog singel.. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Har hatt jenter som har vært fra "æsj" til "gurgle før svelging, for så å gi meg komplement for smaken". Alle variasjonene er vel normalt, men for MIN del frister det mer til gjentagelse om jenta viser initiativ, men jeg tenner IKKE på å se ei jente gjøre noe hun absolutt ikke vil. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) men jeg tenner IKKE på å se ei jente gjøre noe hun absolutt ikke vil. folk er forskjellige tydeligvis.... Endret 3. juli 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg er forsatt på leit etter noe jeg ikke får lov til av frøken, har ikke funnet noe enda... (bare komme med forslag) Så ja, får lov. Hun vil det gjerne også. Husker første gangen lenge siden, da var hun ikke helt klar over at øya burde lukkes igjen... Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg er forsatt på leit etter noe jeg ikke får lov til av frøken, har ikke funnet noe enda... (bare komme med forslag) Så ja, får lov. Hun vil det gjerne også. Husker første gangen lenge siden, da var hun ikke helt klar over at øya burde lukkes igjen... Oi, er du her og? Som min kjære skriver over, så synes jeg det er helt greit. Har ingenting i mot det såfremt jeg hopper i dusjen kort tid etter. Munnen er heller ikke noe problem for meg 1 Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det er ikke noe jeg pleier å gjøre, men det kommer helt ann på dama og situasjonen. Som nevnt over her, så er det jo noe dominerende over det å sprute i munnen/ansiktet henens. Så ved litt røff sex så er det en fin avslutning. Det skal jo også sies at det blir mindre gris av det, og at du slipper at det renner ut og lager flekker på lakenet. Lenke til kommentar
Marielle3 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg liker å få det i ansikt/munn.. Bare synd jeg ikke har kjæreste da 3 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hehe, mistenker det løser seg nå i alle fall, er vel stort sett bare å legge bosted i profilen og sanke inn "tilbud" Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 ... men jeg tenner IKKE på å se ei jente gjøre noe hun absolutt ikke vil. Bank i bordet. 3 Lenke til kommentar
Marielle3 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Har faktisk ikke fått noen tilbud enda Tror nok uansett at det bare blir aktuelt med mannfolk jeg kjenner litt bedre Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Du får legge ut hvor du bor, så skal vi samle sammen en gjeng og komme å sperme deg ned da... Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Du får legge ut hvor du bor, så skal vi samle sammen en gjeng og komme å sperme deg ned da... Også kan vi ha avstemning senere med hvem som smakte best og var flinkest Lenke til kommentar
Marielle3 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Det er nok ikke så veldig aktuelt, haha. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Nå synes jeg du er utakknemlig. Karer som er villige til å stille opp for å oppfylle dine ønsker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg