Hawkis Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Halla! Har en Acer Predator g3610 som ikke vil spille Minecraft i høy FPS. For en stund siden, rundt et halvt år siden, begynte Minecraft å lagge og bare komme opp i 60fps. Før dette hadde Minecraft kjørt 120-200fps noen ganger opp til 300 fps. Så jeg installerte WIndows 7 helt på nytt og formaterte hard disken min. Da funket Minecraft helt utmerket, og jeg var oppe i 120-200fps igjen. Men nå skjer det samme problemet, igjen! Det frister ikke å formatere hard disken enda engang... Er det noen som vet hva som kan være feil? Spesifikasjoner: Windows 7 ultimate 64 bit. intel core i7 processor 3770 AMD Radeon HD 7870 2GB 16GB DDR3 memory 12GB solid state drive + 1TB hard drive Takk til hvem som helst som kan hjelpe! :I Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Har du nyeste verson av java? (selv om du har 64-bits verson av windows(noe jeg håper du har) så hender det ofte at man får innstaler 32-bits jave, det vil redusere ytelsen i minecraft) Du kan prøve å innstalere optifine, har erfarring med at det øker fps'en en del. Endret 4. desember 2012 av Zorgeir Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Har du nyeste verson av java? (selv om du har 64-bits verson av windows(noe jeg håper du har) så hender det ofte at man får innstaler 32-bits jave, det vil redusere ytelsen i minecraft) Du kan prøve å innstalere optifine, har erfarring med at det øker fps'en en del. Takk skal du ha Avinstallerte alle java versjoner (hadde 4-5 stykker), og installerte da den nyeste til 64 bit. Installerte også Optifine. Tilbake til 120 FPS igjen, funker fett. Takk for hjelpen Endret 4. desember 2012 av Mrhakhar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå