BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 For en stund siden så var jeg litt uheldig å fikk holdt litt feil på en spottbryter. Etter dette så skrudde lyset seg av og når jeg prøver å skru på lyset så går det ikke. Hva kan det være? Hvis dere ser på bilder under så ser dere at det er en stor bryter og en liten bryter under selve dekselet på spottbryteren. Problemstillingen min er at jeg fikk holdt den lille bryteren inne imens jeg trykket den store bryteren inn. Etter dette så har jeg da inne fått på lyset igjen når jeg trykker på bryteren. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Bildene dine er dårlige, men det ser ut som den store bryteren til venstre, med 1 og 0 på står på null. Vipp den opp på 1, lokk igjen plastlokket og gi det et lite dytt, så skal lyset komme på Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg har prøvd det, men det fungerer ikke! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det var rart, kan du ha vært så uheldig å brekke den lille plastikkpinnen som ligger inni gummiforingen på selve trykknappen (den lille runde til høyre)? forresten... fungerer både viften og varmekabelen som normalt? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Hvis du mener varmekablene i gulvet på samme rom så fungerer denne selv om den er litt ustabil. Når du sier vifte så blir jeg litt mere usikker. Nå prøvde jeg forresten det du sa at jeg skulle gjøre en gang til og nå funker det. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå