samme gamle Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Heia Jeg undres om det er mulig å koble kamra til usb-porten på en D-Link DIR-655 for så å sende bildene direkte til mac-1? Kan en usb port på routeren motta og sende signaler tråløst til en mac? Steinar Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ikke for å være frekk, men jeg undres om du ikke finner ut av dette med å lese i bruksanvisningen eller på produktes hjemmeside. Lenke til kommentar
alfal Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Du får putte på en slik usb lampe og med riktige innstillinger så kan du bruke lampen som en antenne slik at du kan kommunisere med andre sivilisasjoner ,og viss dette ikke funker så kan du sikkert bruke den som nattbord-lampe. Viss du har små føtter og du har 2 slike 655 så kan du bruke de som truger så slipper du å sitte fast i snøen med de små føttene dine.. Fest den på veggen i entreen så har du en kles-henger skru en treplate på toppen av den så har du en fin skjære-fjøl med gummi føtter du kan også mikse litt skjære-fjøl med usb lampe slik at du slipper å skjære av deg fingrene dine. Det er egentlig bare deg sjøl som setter begrensinger for hva du kan bruke en 655 til,på tide og utvide horisonten litt !!!!!!!!! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Tviler på at du kan koble til kamera. USB på DIR-655 støtter i hovedsak printer, 3G-dongle og noen lagringsmedium. Det enkleste er kanskje bare å bruke en "skytjeneste". Selv bruker jeg Dropbox til overføring og backup av bilder. Shareport for Mac. https://itunes.apple...d492594059?mt=8 Endret 12. desember 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå