Nelson09 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Noen med bedre PS-egenskaper enn undertegnede som gidder å ta et ørlite redigeringsoppdrag? Jeg er komplett udugelig til denne typen redigering. Betaler selvsagt for det. ønsker å få en bakgrunn som er mer "harmonisk" enn det som er på bildet. legger ved en redusert bildefil på bildet det gjelder Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Noen med bedre PS-egenskaper enn undertegnede som gidder å ta et ørlite redigeringsoppdrag? Jeg er komplett udugelig til denne typen redigering. Betaler selvsagt for det. ønsker å få en bakgrunn som er mer "harmonisk" enn det som er på bildet. legger ved en redusert bildefil på bildet det gjelder Hei! Jeg kan hjelpe deg hvis du bare sender det bildet i full str. sammen med bakgrunnen du vil ha. Eller evnt. eks. på hvordan bakgrunnen skal være. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Hei! Jeg kan hjelpe deg hvis du bare sender det bildet i full str. sammen med bakgrunnen du vil ha. Eller evnt. eks. på hvordan bakgrunnen skal være. glimrende om du sender meg epostadr på PM kan jeg sende fil via epost, det er sikkert enklest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå