Nilsido Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Trenger en ny stasjoner gamer pc/kraftig pc, som kan dra de fleste av dagens spill. Da tenker jeg ikke på ultra grafikk, men heller rundt middels. Har i dag en gammel acer aspire laptop. Den funker greit nok på gamle spill, men vil nå ha en ny. Tenker litt på å bygge en selv, men har liten erfaring. Er dette vanskelig eller burde jeg kjøpe ferdigbygd? Prisklassen jeg tenker på ligger rundt 3000-5000. Som sagt trenger den ikke å dra alle spill på high/ultra, men vil gjerne at den drar dem uten hakking i 720p. Den bør også kunne dra framtidige spill uten større problemer. Har sett litt på finn, og fant en pc med dette opsettet. Er dette et greit oppsett for mitt behov, eller er det for gammelt? -AMD Phenom X6 1100 CPU (3.6Ghz) -Thermalright Archon Monster CPU kjøler -Chieftec Modular 500w PSU -GeForce 570 GTX PCIe Skjermkort -Gigabyte GA-970A-UD3 Hovedkort -12GB Mushkin RedLine DDR3 1600 Minne -1TB WD Black HD 7200 RPM -SAMSUNG DVD Brenner -LianLi Fulltower (Black) Med vifte,temp kontroller + LianLi HD kabinett i front. Endret 3. desember 2012 av Nilsido Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Med budsjettet ditt ville jeg leitet litt rundt på finn o.l. Du får ikke mye spill-PC til 5k (nytt) Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Trenger ikke å være noe profesjonelt, så f.eks dette her, hvor de bygger relativt grei gaming pc til 3000 (klar over noe valutaforskjell). Er på utsikt etter noe lignende. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Den du har funnet på finn kjører det meste av dagens spill i 1920x1080 uten større problemer. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Den du har funnet på finn kjører det meste av dagens spill i 1920x1080 uten større problemer. Så hvis jeg kjøper den til 3500 er det en god pris? Var med tastatur og noe slikt også. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Så hvis jeg kjøper den til 3500 er det en god pris? Var med tastatur og noe slikt også. Ja. EDIT: Ville kontakta og kjøpt fort. Endret 3. desember 2012 av arni90 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 det er en veldig god pris. du kan også ta med mange av delene til neste pc(kabinett, dvd-brenneren osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå