KatrinaS Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hei. Jeg har hatt explorer før, men har aldri likt nettleseren. Bruker Opera for det meste, og Chrome der opera ikke strekker til. Men jeg avinnstalerte explorer for lenge siden, men jeg har funnet ut at det er noe jeg trenger den til, som ikke går på andre nettlesere. Hva det er, er ikke viktig, men hvordan jeg innstalerer nettleseren igjen. Jeg finner den ikke igjen på pcen utenom noen tomme mapper, som jeg også har slettet, men de dukker opp igjen. Og finner ikke noe om det på pcen. Men når jeg prøver å laste ned på nytt, får jeg bare en feilmelding som sier at f jeg allerede har det på pcen, men det har jeg jo ikke. Så da lurte jeg på om noen av dere vet noe mer om hvordan jeg skal få fikset dette. Takk på forhånd Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Søk etter den fordi den er der, explorer er integrert i windows og dermed vil ikke windows fungere uten den. Du har nok bare slettet snarveien til explorer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Søk etter den fordi den er der, explorer er integrert i windows og dermed vil ikke windows fungere uten den. Du har nok bare slettet snarveien til explorer. Jeg har avinstallert og alt mulig før, men jeg finner igjen noen tomme mapper og det er alt. Disse kommer tilbake igjen etter fjerning og jeg får ikke lastet ned på nytt. Mer enn snarveien som er sletta.. Finner det rett og slett ikke.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Control Panel -> Programs -> Turn Windows features on or off 1 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Regner med det her snakkes om Internet Explorer (IE)? Det stemmer at når du avinstallerer denne via det innebygde verktøyet (Legg til/Fjern programmer i Kontrollpanelet), så er det bare snarveier og oppføringer som slettes. IE er nemlig så dypt integrert i Windows, at det ikke kan slettes helt. Du bør finne det under C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe. Hadde du derimot slettet Windows Explorer (Filutforsker), så ville du ha skapt store problemer, da explorer.exe i praksis ER Windows... Men Windows ville nok stoppet deg før du hadde kommet så langt... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Control Panel -> Programs -> Turn Windows features on or off Fikk fiksa det. Tusen takk Hadde du derimot slettet Windows Explorer (Filutforsker), så ville du ha skapt store problemer, da explorer.exe i praksis ER Windows... Men Windows ville nok stoppet deg før du hadde kommet så langt... En liten skrivefeil Vet hva det er, men tenkte ikke så langt, men tross alt er jo Internet Explorer fra windows også da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Får fortsatt ikke installert :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå